Healing iFokus

Healing

Läst 964 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 19:e Februari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er!

Hoppas er natt varit god mot er och att ni sovit gott och vaknar pigga och leende, med fina drömmar färskt i minnet!

Dagen bjuder på arbete för mig, med en paus på ett par timmar mitt i dagen när jag ska till frissan. Ett välbehövligt besök.

Ha det gott alla healers! ❤️

inisklo
0

God morgon Gunilla o alla som kommer efter o alla som kan hinna här mellan🙂

#0…Va kul med frissan.Det är länge sen när jag var där sist.Har kanska lång hår o då tad jag bata topparn.Det var roligare förut när jag hadde kort hår för då fixade jag hår oftare för,att hålla "stilen" o det var så avkopplande,att bli sittande där o ompysslat.Jag älskar kraps kraps med håret/huvudet👍Hoppas du blir nöjd.

Här har jag sovit så bra nu sista dagarna,att det är nästan osannoligt🙂Jag börjar värkligen vakna…ja ja sant😃till livet menade jag.Nej men det känns skönt,att vara"normal"😉

Vi har över -8 i dag.Ys om det bara bli kalare.

Ha nu en bra dag allihoppa,med leandet i läpparna.💋

frodig
0

Godmorgon önskar jag också alla!

Snö i luften nu så jag siktar på en paus mitt över dan för att tanka lite ljus, och har jag tur så tittar solen fram just då, för så såg det ut på väderprognosen.

Alltså, här hade också behövts ett frissabesök, fy katten va oregerligt håret kan bli när det växer fritt 🤪. Jag får nog ta itu med deet endera dan iallafall.

Ha det gott idag allesammans 🌺

majlar
2

God morgon alla.

Här är en som inte gillar att gå till frissan, jag får myror  i hela kroppen när dom håller på. Så jag klipper mig själv och har en lätt frisyr, hår ner till axlarna, har haft samma i hela mitt liv, lite variation på längden. Förutom då det var modernt med afro. Det var jag ju tvungen att prova, men bara en gång. sen fick det växa ut igen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Är det någon som vet vad den här blomman heter.

Andina
0

Go'Morron i stugorna!

Jag tycker det är jätteskönt att gå till frissan - men har inte gjort det på många år. Hänger huv'et upp o ner (i princip) o toppar själv… Inte särskilt snyggt, men det får bli som det blir….

Tack för härliga bilder också! Har ingen aning om vilken blomma det är du visar, Majlar, men sååå söööt! 

2 minusgrader o lite snöfall idag - få se om jag åker ut o kuskar runt på div ärenden idag eller om jag gör det imorgon. I övrigt blir jag hemma o försöker få ihop lite jobb som inte längre kan vänta.

Ha en fin dag på er allihop! Hela da'n! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Hej och god förmiddag!

Det var ett tag sen sist. Min bror som är gift och bor i Filippinerna gick bort den 15 febr så jag har varit för mig själv ett tag.

Jag tycker också om att gå till frissan.

Ha en god fortsättning på dagen! ☀️

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

#5 Indiania jag beklagar verkligen din sorg. Tänker på dig och din familj. Kram

TezzD
0

Beklagar sorgen Indiania 🌺

Jag hade också behövt ett frisörbesök! hihi trots att jag ÄR en själv så behöver vi också hjälp med att klippa oss ibland 🤪

önskar er en fortsatt fin dag!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

inisklo
0

Indiania beklagar sorgen 🌺

Lynxx
0

#3 Majlar - kan det vara denna?

Parksallat (Cicerbita Macrophylla):

http://www.luontoportti.com/suomi/sv/kukkakasvit/parksallat

---

Beklagar sorgen Indiania :-( 🌺

/L

majlar
0

#9 Det syns som det skulle kunna vara en Parksallat. Den växte vilt i ett dike, men kan mycket väl ha spritt sig från någons trädgård. Den är väldigt fin tycker jag. Mild och fin i färgerna. Lite blek, men ändå lös den fint där den stod. Kanske ska knycka med mig frön nästa höst, om den kommer där igen. Tack för att du tog dig tid att leta upp den. 🎈

Indiania
0

Tack Majlar, Rosalee, Inisko och Lynxx❤️🌺

DEt var skönt för min bror att få sluta, han har varit sängliggande i flera år efter sin stroke.

[Navahowolf]
0

Hej hopp i tråden !

Många styrkekramar till dig Indiania,jobbigt när anhöriga lämnar oss.Tänker på dig ❤️

Här en till som inte går till frissan och har inte gjort på kan det vara en 16 eller 17 år.Maskinklipper och det kort till tusen men så himla bekvämt när man är ute och rör på sig mycket.

Igår skulle jag spela apa och stog på en klippa som jag halkade ner från så nu skriker ryggen och sängläge blev det,så går det när man ska briljera man får helt enkelt skylla sig själv ☺️kände inget alls igår men idag sa det bara stopp .

Tack föresten Andina att du tog övningen idag 😘

Ha en fin dag på er 🙂

frodig
0

#5 och 11 Indiania! Så ledsamt ändå med din bror, även om du känner att det också var skönt för honom på grund av att han var sängliggande, det händer ju mycket med oss när någon i familjen går över.

Jag sänder dig en tröstekram och varma tankar till dig, du goa rara Indiania ❤️

Toyan
0

God kväll!

Beklagar din förlust Indiania. Varma tankar och kramar till er.

Har inte blivit så mycket I Fokus nu i 2 dagar, mycket annat plus jobbet som pockar på uppmärksamhet.

Några kallgrader och snöfall igen.

Önskar er en bra kväll och god natts sömn🙂😴

Indiania
1

#12 Navahowolf och #13 Frodig

Jo visst är det sorgligt, det rör upp så mycket annat också saknaden efter föräldrarna på andra sidan också.

❤️Kram till er båda ❤️

Indiania
0

#14 Tack Toyan! ❤️Hoppas du också sover gott i natt!😴