Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 494 ggr
cherie
0

hur tolkar ni detta?

Min mobiltelefon har börjat spela en melodislinga av sig själv vid två tillfällen..första ggn 08.08 efter ett lätt yogapass,, en lugn fin litet pling och hav..letade i telfonen efter den i flera dagar med hjälp av olika människor,, den finns inte,, nästa ggn var 07.07 när jag mediterade..den spelade tills larmet gick igång som jag satt på 07.15 Letade igen men den finns inte i telefonen,, Väldigt ny i detta,, gick Djurkommunikation för ca 1 år sedan,, vidare en liten kurs i änlar och guider,, det var innan den sistnämda och då jag precis köpt Malin Berghagens bok om yoga som det hände första ggn..om det förklarar nåt!.

Sjöstjärna
0

Vad trevligt det låter.🙂 Det är kanske någon som vill säga dig något. Eller så har du fått en ovanligt egensinnig telefon.😉

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

VildaVittra
4

Det skulle vara lite kul om det hände nästa gång 06.06 som en nedräkning. 🙂 Sen 05.05, 04.04 osv Vad händer 00.00?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

cherie
0

Hej sjöstjärna,, jo egensinnig mobil var jag inne på själv först..men sen känns det som det är nåt mer,,, men kan inte tolka det!

J-Artur-K
0

Inte just det där har hänt mig men för något år sedan när det var morgon och jag bode hemma hos mor. så ringdde min mobil och det stog på telefonen att det var mor som ringde. Jag trode det var för att hon ville väka mig så svarade inte. Jag klev upp och gick ner. Efter en stund så kom mor hem så jag fråga vad hon ville men hon svarade att hon inte ringt mig och hennes telefon låg avstängd på vardagsbordet hemma.🙂

Ny dag nya möjligheter