Healing iFokus

Healing

LĂ€st 616 ggr
frodig
1

Godmorgon 17 febr

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon pĂ„ er đŸ™‚!

Jag hoppas ni haft en bra start pĂ„ dagen. Jag vaknade i ottan, drack mitt morgonkaffe, kröp ner under en plĂ€d och somnade om. SĂ„ spĂ€nnande vanor man kan skapa sig pĂ„ "gamla dar" đŸ˜›. Vilken frihetskĂ€nsla det Ă€r att kunna göra lite som det faller en in och vĂ€nda upp och ner pĂ„ sina vanor.

majlar
1

God morgon frodig och ni andra som snart tittar in. HÀrlig bild du bjuder pÄ idag.

Visst Ă€r det skönt med  söndagar dĂ„ man fĂ„r göra som man vill. Men har man en gubbe som har vanor dĂ„ Ă€r det svĂ„rt att ligga kvar i sĂ€ngen nĂ€r kaffedoften kommer uppsmygande för trappan. 

Ha en fin dag alla och var rÀdda om varann.

Lynxx
0

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

Mor'n.

SÄg att fullmÄnen pÄverkar Àlgar, sÄ att de blir mer aktiva - detta oavsett om de ser mÄnljuset elr ej. DÀrför varnar de nu, Ä sÀger att vara xtra vaksam vid bilkörning dagarna kring fullmÄne. Att tÀnka pÄ om en vecka - dÄ de e fullmÄne.

http://www.osloby.no/nyheter/Se-opp-for-elg-i-maneskinn-7121253.html

Föga förvÄnande i sÄ fall att samma sak borde gÀlla oss hÄrlösa apor, m.fl. arter. Att havssköldpaddor kommer upp & lÀgger Àgg vid samma fullmÄne varje Är etc. - visar vÀl att den har sin pÄverkan pÄ en del livsformer.

---

IgÄr sÄlde jag min ena kamera - ska köpa en annan modell. Dags att förbereda kommande fotosÀsong. :-)

Å vill ni Ă„ka runt lite pĂ„ Öland -  kan ni Ă„ka med mig, via videor fr förra sommaren 2/7 -12 pĂ„ min U Tube-sida.

https://www.youtube.com/channel/UCN0gwYmeDDvUfSBYBU9EziA?feature=results_main

Ett xpl:

https://www.youtube.com/watch?v=pN0wHNQcU-4

FullmÄnen fr 6/5 -12 - med Landsorts fyr t.h.

---

Ha de

/L

snoflinga
0

God morgon alla :) Vilka fina bilder - Lynxx, sÄ fint du fÄtt mÄnen att synas, det Àr ju jÀttesvÄrt att fÄ bra bilder pÄ mÄnen :)

Önskar er alla en fin söndag ❀

Det gÀller att ha mod att vara den man Àr,
och inte tappa modet för att man Àr den man Àr.

[Chakra]
1

Godmorgon!

Sov lÀnge idag, men det behövdes.
Kaffe vana ja🙂NĂ€r jag Ă€r ledig hĂ€mtar jag en mugg kaffe och en macka och tar med till sĂ€ngen, och sitter sen och surfar eller lĂ€ser en stund. Resten av frukosten tar jag senare.
Är det sommar gĂ„r jag ut tidigt pĂ„ verandan och sitter med en filt om mig och dricker kaffet dĂ€r. Lyssnar pĂ„ fĂ„gelsĂ„ng och ser ekorrar, rĂ€var med mera i trĂ€dgĂ„rden. Det Ă€r ljuvligt!

Önskar er en skön söndag! Vackra bilder i trĂ„den!

Hittade en bild frĂ„n mitt kök nĂ€r jag bodde i stan. DĂ„ var det sommarđŸŒș

[GunillaF]
1

God morgon alla vackra sjÀlar!

HÀrliga bilder ni bjuder pÄ!

Jag har haft ett av mina barnbarn hos mig i natt och hon ville inte alls sova i spjĂ€lsĂ€ngen sĂ„ vi har trĂ€ngts i min sĂ€ng. Eller ja
 hon har inte trĂ€ngts, hon har sĂ„ gott som sparkat ut mig ur sĂ€ngen. TĂ€nk att en ettĂ„ring kan ta sĂ„n plats. ❀Det blir nog en liten siesta för mig i eftermiddag!🙂

Skogshumblan
0

God förmiddag! HÀrliga bilder ni bjuder pÄ idag. Kaffet Àr snart uppdrucket. Gunilla, stackare. Men sova i egen sÀng gör man ju jÀmt men sova brevid mor-/farförÀldrar Àr mer sÀllsynt. GÀller ju att passa pÄ nÀr man kan ;) Har som du blivit utknödd ur sÀngen i natt, av min doter. Hoppas hennes feber gÄtt över för nu har jag fÄtt nog av feber och mög! Hoppas ni alla fÄr en fin dag och sköna sömnstunder om ni tar er sÄdana:)

/ Skogshumblan

Medarbetare pÄ tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
0

God morgon alla🙂

SĂ„ vackert foto frodig.

SÄ fina bilder du bjuder oss pÄ Lynxx, sÀger som snoflinga , svÄrt att fÄ bra mÄnbilder, försökte fÄ en sÄn dÀr bild en kvÀll vid Smygehuk men den blev inte alls sÄ bra som din.

SÄ mÄnga vackra blommor Chakra , Àr det möjligen bild frÄn en födelsedag?

Ha en go' dag alla healersđŸŒș

[Chakra]
0

#7 Tack, nĂ€, det inte frĂ„n en födelsedag! Det Ă€r jag som Ă€r tokig i blommor och arrangemang med vĂ€xter🙂Blommor frĂ„n trĂ€dgĂ„rden jag hade tillgĂ„ng till dĂ„.

#5 och #6 Ni fĂ„r ta en eftermiddagslur bĂ„da idag!🙂

Andina
0

Go'mitt pÄ da'n allihop!

Haft ett par struliga dagar nu med brÄttomjobb och skrikande/ krÄnglande datorer m m. Har inte hunnit lÀsa i trÄden Àn, ska göra det senare idag (om datorn bara orkar..).

Men vill önska er alla en god och fin söndag! đŸŒș

Allting Àr möjligt tills det Àr bevisat som omöjligt - och till och med dÄ Àr det omöjliga
kanske bara omöjligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge."  /Pearl Buck ♄· Medarbetare pĂ„ Healing

pepsan
0

Önskar oxĂ„ alla en fin dag och kvĂ€ll â€ïž

nicke56
1

Go eftermiddag pĂ„ er allihopa. Är lite seg i dag, var pĂ„ dans i gĂ„rkvĂ€ll. SĂ„ roligt det var, spelade gjorde Streaplers. Är ledig i dag och det kĂ€nns skönt. Ha en bra Söndag 🙂

[Navahowolf]
0

God Morgon !

HÀrliga bilder att vila ögonen pÄ.

Springer in som hastigast,Àr pÄ resande fot sÄ nÀrmaste tiden blir det inte mycket i fokus men mÄste ju önska er alla en skön dag.

SĂ„ ha en underbar Söndag pĂ„ er đŸŒș