Healing iFokus

Healing

Läst 814 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 5:e Februari

Hoppas ni sovit gott och får möta dagen utvilade.

Ha en fin Tisdag!

[Navahowolf]
0

God morgon på er alla Glad

Har sovit som en stock och drömt en massa knas,hur får man till så mycket tok i en dröm Skrattande

Önskar er alla en fin dag Glad

majlar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla. Här har det snöat hela natta och det fortsätter med ännu mer.

Jaa, man kan undra var allt tokigt kommer ifrån i drömmarnas värld.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

frodig
0

Godmorgon!

Här har det stocksovits jättemycket inatt, och vad drömmarna innehöll det har jag inte en susning om, men dom var säkert samma sammelsurium som för flera av er andra Tungan ute.

För mig är det nog så att jag kan ha båda sorterna, dom jätteröriga och dom väldigt klara, tydliga och välordnade. Fast oftast minns jag nada av mina drömmar.

När jag minns dom senare brukar dom vara en klargörande "programförklaring" över mig själv, och dom drömmarna har jag med mig som en påminnelse då och då.

Dom förra uppfattar jag som bearbetning av en massa detaljer och skeenden i våra liv, ett omhändertagande och en bearbetning på det sätt vi är skapta för att göra under sömnen.

Hur som helst, nu är jag utvilad och beredd att ta mig an denna dag. Det snöar och täckbyxorna är på, visserligen inte så kallt ute, men lite "hurven" känner jag mig ändå Glad.

Jag önskar er en god och fin tisdag allesammans Kyss!

Tack för fina bilder!

Andina
0

Go'Morron på sena eftermiddagen!

Har spenderat ännu en dag med bara sk-tstrul med datorer. På bilverksta'n gick det inte heller bra - så ny tid måste fixas, nya grejer måste fixas och en jiddra massa tusenlappar måste fixas (vet inte varifrån bara)…

Så jag är på uruselt humör idag…

Jag hoppas att ni är på bra humör o gott mod dock! Och önskar er alla en trevlig kväll! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
0

#4 oj Andina, nu j-klar får vi skicka upp en massa ber om hjälp-bubblor.

Och en dos "jaha ja, det här var surt, men jag tänker inte låta det här förstöra nått mer, nu slappnar jag av och låter lösningarna komma till mig".

Kram till dig!

Andina
1

Tack, go'a Frodig! Bubblorna har nog redan hjälpt! Kyss

Jag känner mig lite mindre frustrerad, just nu - men börjar jag tänka på 'eländet' så kanske jag eldar upp mig igen… Så bäst att släppa det ett tag nu. Vet fortfarande inte hur det ska lösa sig med bilen men det finns ju inte särskilt många andra alternativ… Jag "måste" ju ha bil - eftersom det är drygt 4 km till närmaste buss… Och nå't annat alternativ, än att det ska lösa sig, som är värt namnet 'alternativ' finns inte!

Men idag får jag ta och överlämna uppgiften till Bortom - så får de visa mig hur det ska lösas.

Kram & Tack igen! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing