Har gjort egen hemsida =)
Hejsan till er alla 
Jag har med tillåtelse av GunillaF fåttt lägga ut en hemsida jag har gjort där jag erbjuder Healing och Tarotläggning till folk. Ni får gärna titta in den. (Jag börja göra den igår så är under uppbyggnad)
Den heter Arturs Mediala Sida på grund av att mitt namn är
Joakim Artur Kallin och min Farfar Artur är en av mina vägledare 
Gå gärna in o titta : http://www.artursmedialasida.n.nu
Ny dag nya möjligheter
Vad mysigt att du har med dig din farfar, Milky!
Jag ska alldeles strax titta in på din hemsida! Lycka till med uppbyggnaden av den - och ha kul!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
# 1 Tackar , ja det är roligt att jag har han som andra namn och han som vägledare , roligt sammanträffande 
Ny dag nya möjligheter
Kan bara hålla med det låter kanontrevligt att ha din farfar med.Har ingen släkting alls som guide men å andra sidan byter jag aldrig ut den jag har det är han på tok för go för 
Men tycker om att höra om er som har så nära släktingar som guider med er,helt underbart 
Kul att du vil visa din sida för oss. Det kommer säkert bli en superbra sida.
Kram
Alla tummar upp för dig Joakim Artur… Så härligt att du bara följer din känsla, och en extra tanke till din farfar 
Tackar , 
Ny dag nya möjligheter
Den är ju hur fin som helst din hemsida…och healing lär jag behöva då min högra handled har kollapsat
Din sida är lagd bland favoriter
Lycka till
Lena
#7 Tackar , vad glad jag bli 
Kommer hända mer där framöver den kommande veckan tro jag. att man tar en dag och lägger in mer information. 
Om du har tid ikväll kan jag ge healing , jag ger min healing bäst på kvällen 
Mvh / Joakim
Ny dag nya möjligheter
Tack gärna milky88. Jag har landat i soffan och kommer inte att röra mig några längre sträckor i kväll….så när du kan - då kan jag
kram