God Söndagmorgon 27 januari
Go'Morron allihop!
Det är vilodag idag, så jag hoppas att du inte stiger upp för tidigt utan möter dagen utvilad o glad!

Mulet och nästan vårvärme (-3 grader). Trots "värmen" så känns det ruggigare idag - saknar solen!
En fin och härlig dag hoppas jag att ni alla får idag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon Andina. God morgon alla andra som kikar in.
Härlig bild du bjuder på Andina!
Här är det kallt ännu. -17 grader nu på morgonen. Jag ska bära in lite mera ved idag så den inte är så kall när den ska eldas, men först ska jag piffa till det i köket efter ommålningen av köksmöblerna igår.
Ha en fin Söndag!
God morgon alla.
Vilken söt liten snöboll du har förevigat Andina, nästan som en dunboll i snö.
Här är det dystert och grått, inte ens fåglarna har vaknat ännu, det är alldeles tomt ute vid fågelborden.
Siri är lite bättre från hostan, men inte riktigt piggelin.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon!
Ingen sovmorgon här men nöjd och utvildad njöt jag av både gott kaffe och en fullmåne som lös in genom fönstret. Det var rena månbadet, och jag följde den tills den försvann bakom berget.
Vilka underbara bilder Andina och Majlar, fina bollar på båda
.
Så gott att höra att er voffsing är något bättre Majlar.
Va kul att du varit i målartagen Gunilla, det är roligt att förnya och ändra om lite ibland.
Ingen vårvärme här ännu, men soligt.
Ha en god dag allesammans!
Godmorgon alla!
Ja för mig är det morgon fortfarande.
Underbara bilder Andina och Majlar, finns hopp i båda! 
Vad gott att höra att Siri mår bättre Majlar 
Gunilla skulle vara kul att se en bild på ditt nyskapande! 
Vad skönt att du har sol Frodig!
Ha en skön söndag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Vilka fina bilder ni har lagt in!
Själv är jag nästan aldrig uppe på den tiden som normala människor kallar morgon, är en riktig kvälls/nattmänniska.
Har varit ute nu vid 17 tiden och handlat lite. Då var det -1 och snöyra. Nu vräker snön ner och vinden ligger på från sidan, så det ser ut att snöa sidledes
!
Ha det bra alla!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!