God morgon 26:e Januari
Tog sovmorgon i dag, men nu ska arbetskläderna på för fysiskt arbete för en gångs skull. Men först en påtår.
Ha en fin Lördag alla healers!

Godmorgon
!
Va härligt att få besök av en liten hundfröken Toyan
.
Jag fick besök av min kattfröken i morse när jag vaknade. Eller rättare sagt hon väckte mig faktiskt för att tala om att nu skulle jag minsann inte sova mera den här gången. Hon är inte i sitt jordeliv längre, men nu ligger faktiskt både hon och hennes kattkompis i sängen och sover gott, känner att dom vill vara kvar hos mig här nu. Det är också ett fint besök att få.
Jag har stocksovit hela långa natten, och nu är det tvätt och annat rengöringspyssel på gång här. Fast först en tretår får det nog bli.
Ha en riktigt go lördag allesammans med arbete av alla de slag eller vila. Jag njuter av din vackra bild vid Vätterns strand Chakra, ett fantastiskt ljus.
Go'Eftermiddag allihop!
Jag gjorde som du, Frodig, stocksov - lite splittrad natt, men lääänge o fick också sovmorgon som ni, Indiania o Gunilla. Skönt att få sova ut - men dagen försvinner ju så vansinnigt fort då!
Härlig bild, Chakra! Ett vackert ljus o en vacker utsikt! Tack för den!
Mysigt med era besök, Toyan o Frodig! Det är härligt när vi får besök av våra djur - oavsett de finns i jordelivet eller andelivet!
Just nu har jag besök av min pappis, på axeln. Hon putsar o putsar mig ordentligt, det är ju lördag! Katten ligger o snusar i sin Toffel (=kattbädden).
Eftersom jag vaknat så sent har jag inte gått ut med frukost till Fåglar o Rådjur ute - så när påtåren är urdrucken så får jag nog fixa det.
Ha en fin dag allihop! Hela da'n! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing