Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 449 ggr
MariaJ
0

Tv-tips ikväll

Ikväll går ett program på kunskapskanalen kl: 18.30 om Healing.

18.30

Alternativmedicin

Healing. Är healing verkligen ett alternativ till modern läkarvetenskap? Vi följer professor Kathy Sykes då hon undersöker vad healing egentligen innebär. Läkare i Storbritannien, USA och Kanada genomför olika experiment där healingens läkande förmåga testas. Kan en healer verkligen ha en speciell kraft, eller är det patientens egna förväntningar som påverkar?

Från 8/3 i K. Textat

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

jwen
0

Tack Maria. Det måste jag titta på. Satt en stund innan jag såg att det kommer klockan 21.05.

MariaJ
0

Hoppsan då. Jag kopierade ju texten direkt från tablån, men det kanske ändå var fel då. Tack för att du tillrättavisade tiden. Tror nog det kan vara ett sevärt program.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

erkabo
0

å skit oxå jag missade det! Naja man kan inte se allt. Hoppas att det var bra. Ni får delge programmets godbitar. Kram Erika

FiaH
0

Missade oxå programmet, någon som såg det? var det bra?Skrattande

kajanus
0

jag tittade kl 21,05 o det handlade om alla möjliga alternativa behandlings former som sjukvårde sponsrar o som finnsa att få i olkia landsting det största var väl akupunktur, massage, mfl inget om healing tyvärr….det gick liksom inte in så mycket på varje grej bara allmänt om sjukvården, det höll på en kvart så ni missade inget……..kram

FiaH
0

Ok, tack, men det var synd att det inte handlade mer om healing.. Kram Fia