Healing iFokus

Healing

Etikettdjurkommunikation
Läst 952 ggr
Maya_Piraya
0

Två hästar att läsa av

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Jag tycker det är väldigt intressant med Djurkommunikation, så här ska ni få läsa av två hästar till. Glad Det är inte mina hästar, men har frågat ägaren om ni fick kommunicera och det var okej för henne.

Häst nr 1 har haft en djurkommunikatör hos sig och vi vet på ett ungefär varför hon håller på som hon gör. Kan ni se varför, vad hon gör, och en lösning på de hela? När ni svarar är det bra om ni skriver vilken häst ni läst av så det inte blir gröt av de hela. Häst nr 1 är den med rosa grimma.

Häst nr 2 en häst jag ridit några gånger som vi gärna vill veta vad han tycker och tänker.

Tack så mycket på förhand! Skrattande Feedback ges till alla!

Får kommentera bilden på häst nr 2 för det värkar inte som att man kan skicka två bilder i samma inlägg.

Maya_Piraya
0

Häst nr 2 är hästen till höger. Glad

Maya_Piraya
0

Bumpar lite ;) Ingen som vill försöka sig på dessa fina hästar? Hästen på bild 1 är inte samma häst i ett utav mina andra inlägg, så ni inte misstar. :P

Och så kommer en lite bättre bild på häst nr 2. Vet inte om den är lätt att använda sig av, men har inte så många andra.

Andina
0

Jag är inte särskit bra på att läsa av djurbilder så jag lämnar det till dem som är bättre lämpade för det. ;)

#2 - Det är nog många som har semester och inte är inne på iFokus så mycket nu, det är lite mindre aktivitet överallt här på somrarna. Efter semestertider brukar det bli lite mer aktivitet här. Så - tålamod :))

Väldigt härliga och fina hästar i alla fall! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Maya_Piraya
0

#3 Andina

Ja, så var det nog! Flört Så nu när folk börjar komma tillbaka till iFokus och sina jobb/skolor passar jag på att bumpa tråden för att få några trevliga svar! Skrattande

Maya_Piraya
0

Sista bumpen! Flört