Healing iFokus

Healing

Etiketthealingmetoder
Läst 2009 ggr
millam
2

Adam drömhealern

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har läst 2 (de enda som finns på svenska) av 4 böcker han skrivit, liksom har tillgång till 2 DVD:n, där han lär hjälp till självhjälp.

Han har kunder i hela världen, och naturligtvis kan inte hinna med alla, så därför lär han hur vi själva kan heala oss.

Man kan även twittra med honom regelbundet flera gånger varje vecka där han ger support, svar på frågor. Han faktiskt svarar till alla, jag har testat.

Rekommenderar varmt, läs först böckerna så får ni ett hum om hur han arbetar och vad det går ut på!

[GunillaF]
0

Intressant millam. Tack för tipset.

Vet du om han har någon hemsida?

millam
0

sorry, missade! Visst har han det!

http://dreamhealer.com/

Jag har gått och gilla honom på facebook, där meddelar han regelbundet när han är tillgänglig på twitter och vilke adress.

DVD:na är helt suveräna!!SkrattandeDär tar han upp praktiskt taget alla sjukdomar och vad man kan göra för att hela just den.. men naturligtvis tillsammans med "riktig" sjukvård, den skall man inte lämna bort för att man använder hans metod!

[GunillaF]
0

#2 Tack. Ska kolla den.

frodig
0

Tack för påminnelsen Millam, minns inte nu om jag faktiskt läste hans bok på bilden eller om jag bara läste om den. Nu har jag sparat hans hemsida och ska undersöka den lite närmareGlad.

millam
0

Jag har gjort en riktig djupdykning i detta, det finns så mycket som man egentligen fattar riktigt först när man sett filmena!

Där talar han om hur han ser läkningsprocessen, och hur vi kan åstadkomma samma mönster själva. Tittar man på det på kvällen innan man skall sova, gör sömnen resten..

Låt inte hans unga ålder lura er, han vet vad han talar om!

Jag är frälst..Skrattande

Indiania
3

Jag har också läst böckerna du nämner Millam och jag vill tala om för dig att det finns en tredje bok av Adam på svenska som heter: Drömhealerns väg och kostar 99 kr nu på Vattumannens bokrea.

" Var nära naturen - var när dig själv "

millam
0

Men.. tusen tack Indiania! Det visste jag inte!Den skall jag ha bums!Skrattande

Trodde jag tills jag kom på att jag sett den förut och inte är en av dessa fyra som handlar om just detta med healing av olika specifika sjukdomar. Den är mera om Adam McLeod själv och hur han blev healer. Det var den allra första boken han skrev.

Den räknas inte i dessa 4, tyvärr..Åtminstone gör inte jag det, då denna bok inte är fortsättning till olika "bota sjukdom-visualisationer".

Andina
0

Det låter spännande, Millam! Tack för tipset! Ska titta runt lite på hans hemsida! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

millam
0

Hoppas någon hittar samma glädje och nytta av dessa övningar som jag gör!Cool