Healing iFokus

Healing

Läst 603 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 18:e Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I natt när jag gick och lade mig hade jag -28 grader på utetermometern, nu had det gått upp till -24 och fy vad det känns gruvsamt att gå ut. Hoppas att bilen startar så jag tar mig till jobbet.

Ha en riktigt bra dag alla healers!Glad

majlar
0

God morgon Gunilla och ni andra som snart tittat in här.

Uschyamejen va kallt, jag riktigt känner hur näshåren fryser och kylan slår emot.

Här är det snö som gäller.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

fri
0

God morgon alla !

Här i söder är det också kallare idag.
Hur kallt vet jag inte eftersom termometern  alltid står på +2 Skrattande vilket är en ganska behaglig temperatur enligt mi

Ska till tandhygienisten idag och håller tummarna för att jag går igenom besiktningen !

Önskar alla en bra dag och håller tummarna för att era bilar startar trots kylan !

frodig
0

Godmorgon kära ni!

Hoppas bilen var snäll och startade Gunilla, 28 är onödigt mycket tycker jag också, här säger dom att det är 25, men jag vet inte, har inte stuckit ut näsan än. Det blir korta stunder ute idag, hur som helst.

Precis, den där känslan Majlar, näs det fryser i näsborrar och vid ögonhåren, då vet man.

Va fint dom har det fåglarna där hos dig iallafall med snö och goa bär.

Ta hand om er och denna fredag allesammans. Ha det gott Glad!

Toyan
0

God morgon.

Fy så kallt Gunilla, hoppas du fick fart på bilen.

En vacker bild på fåglarna majlar, tycker synd om dom när det är kallt.

Här har vi 11 minus nu och solen lyser från en blå himmel.

En riktigt fin dag önskar jag er allihopaGlad

Indiania
0

Godförmiddag på er!

Fy vad kallt du har det Gunilla. Tur att värmen finns inombords Glad

Du har väl ordentligt om halsen.

#3 Du kanske skall vara inne i värmen i dag Frodig!

Ha en mysig fredag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Cristine
0

Låt bli att andas Gunilla! Det är för kallt för dej att vara ute tur att det är fredag idag så du är tvungen att vila över veckoslutet.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
1

Bilen gick igång, jag har varmt om halsen och är ute så lite som möjligt. Flört

[Chakra]
1

Slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyssssSkrattande

Trevlig kväll!

Andina
1

Go'Afton allihop!

Har haft problem med datorn i några dar nu, varje gång jag slår på den så börjar den "skrika" efter en stund, så jag har slagit på och stängt av datorn tusen gånger… Nu har den inte börjat hojta än - så jag hoppas den har fått nog och lugnat ner sig.

Fy sjutton vad kallt ni har, en del av er! Jag har "förfasat mig" över de -12-15 grader vi har… Men det är ju "peanuts" jämfört med -28 grader… Jag kan alltså skatta mig lycklig!

Har besök här i helgen, så ska äta indonesisk mat om några minuter. Supergodis! Appropå peanuts… sås med jordnötssmör i… mumma….

Tittar in när jag kan igen. Hoppas ni alla mår godis! (Jag har alltså inte läst i trådarna än…)

Go'Fredagkväll önskar jag er allihop! Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing