Healing iFokus

Healing

Läst 489 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 17:e Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar er en riktigt god morgon och en fin dag!Glad

Nu är det inte så länge tills vårlökarna börjar streta sig upp genom den hårda jordytan, iaf i södra delen av landet. Här uppe dröjer det flera månader än.

[dandamimm]
0

Goder morgon i stugorna.

Här i hjärtat av Skåneland har vi idag bara -7 grader och det har slutat att snöa. Just nu är det alldeles blått utomhus i morgonljuset. Så vackert.

Idag ska jag jobba med de ljusen jag göt härom dagen. De ska ytbehandlas och smyckas på olika sätt. Annars en lugn dag.

Hoppas ni alla har en underbar stund på jorden.

Kram Linda

[JeanetteK]
0

God morgon!  Lite varmare än igår och alla djuren utom hönsen är ute. Eftersom de fick vara inne igår har de spring i benen. Roligt att stå och titta på dom! Glad

Är knopparna från nu Gunilla?? Åh, vad jag längtar efter våren när jag ser dom. Måste ut och kika i rabatterna!

kram kram

[GunillaF]
0

#2 Nej, det är fjolårets.

[JeanetteK]
0

Okej, jag insåg det när jag läste texten också… inte vaken än! Tungan ute

majlar
0

God morgon Här är det mer snö och mer vinter. Fast jag tycker att det är skönt med snö då det blir mycket ljusare.

Idag ska jag och en väninna gå på föreläsning om Artros.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

frodig
0

Godmorgon, ja nog ser det härligt ut med vårlökarna, och visst börjar jag också känna lite längtan Glad!

Va spännande och trevligt det låter med dina ljus Dandamimm. Och dina glada djur låter också härligt JeanetteK.

Jag hoppas föreläsningen blir givande Majlar.

Ha det gott allesammans. Nu blir det frukost här och sen till biblioteket för att försöka få på pränt allt jag läst den senaste veckan. Pust! Jag önskar att det inte tog så lång tid att handskriva allt, för mest av allt gillar jag att sitta med penna och papper och inte en dator.

Indiania
1

Godmorgon alla!

Vilket härligt och hoppfullt foto Gunilla! Glad

DEt är ett stilla snöfall ute och fint. Jag har mysigt dricker kaffe och öppnar paket.Tack igen för era gratulationer!KyssKram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
0

God morgon!

Endast 3 minus, kanske kommer solen och hälsar på en stund idag.

Ha en fin dag med allt ni hittar påGlad

fri
0

God- morgon allihopa !

Krokusar…. vad härligt det ska bli med vår, längtar !

Grattis Indiana på din dag och kram på dig !Kyss 

Jag är lite trött idag…… min nya granne har spelat musik för mig hela natten…… en modern tolkning av "Stilla natt ", en favorit i vanliga fall men inte dygnet runt. Till slut undrade jag om han verkligen spelade den eller om jag höll på att bli tokig….. Tungan ute

Här är det ganska milt idag, vilket passar bra då jag ska städa mitt förråd idag.
Ha en bra dag allihopa !

fri

signemo
0

Gokväll allesamman. Åh vad det skall bli gott med healing ikväll. Känner mig lite som en väl urvriden disktrasa. Dvs trött. OCh då blir jag fnittrig o pratig , så ni får tala om när jag skall va tystSkrattande

Ha en fin kväll alla vänner

Var rädda om varandra

Indiania
1

Tack Fri! KyssKram tillbaka!

" Var nära naturen - var när dig själv "