Ljusa tankar till de drabbade
Jag vill gärna skriva några rader till alla, eftersom regnet vräkte ner i går. Även om man kan utnyttja regnets dagar som jag skrev i en annan tråd igår. Jag vill sända ljus och positiva tankar till alla de som drabbats av översvämmningar och fullständig kaos pga, regnet.
Jag såg igår på nyheterna att flera ställen i mellanssverige blivit helt översvämmade. Det har ju medfört att flera familjer fått fly från sina hem pga översvämmningen och bönder har fått sina sina åkrar under vatten.
Skickar härmed ljus och kärlek till alla drabbade.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Håller även jag med dig Maria, många tragiska händelser har man sett på tv dom sista dagarna, det är människors förtvivlad och stora livsverk som går förlorat, människor sätter sina liv i dessa väder, Så värme och kärlek behöver dom alla drabbade Mvh Fia

Det är hemskt för alla människor som är drabbade av regnet. När ska det sluta regna?? Jag sänder gärna ner den sol som finns här uppe i Norrland ner till dom. Jag sänder ljus och tankar till dessa människor.

Allt är i obalans.Det är i sådan här tillfällen som man inte riktigt förstår anledningen. Känns så orättvisst, men hade inte detta nu inträffat så kanske det hade blivit så mycket värre av något annat. Det kanske blir en sådan enorm torka i augusti så det måste bli en typ av balans.(Klen tröst jag vet) Äh jag vet inte o det är väl inte meningen. Man får bara hoppas att man själv slipper åka ifrån sitt hus med allt vad det innebär. Sänder ut mångfald av värme o ljus. Kram kram Erika

Skänker också mycket värme och ljus till er alla som är drabbade, även anhöriga och andra oroliga. Troligvis har det någon mening men just nu så är det svårt att förstå varför.
Kram Lisa