14:e januari - måndag
Hej och tack !
Önskar er alla en bra dag !
ska jag fylla med trevliga saker har jag bestämt mig för
, fick insikter igår som nog faktiskt kan hjälpa mig med det. Kram
Hej Fri! Kul att se dig
Godmorgon
!
Jag ska också fylla min måndag med bra saker. Fina bilder ni bjuder på
.
Ha det gott med er dag alla ni som redan varit här och som kommer in senare.
God morgon.
Härliga bilder ni bjuder på idag.
Jag fyller min dag med fortsatt tystnad och talförbud. Nu borde mina stämband vara bättre, men jag har inte testat att tala ännu. Provar att säga några ord till min spegelbild i kväll så får jag höra om och hur det låter.
I övrigt får jag fortsätta att elda i min braskamin för här är fortfarande rätt så kallt. - 24 just nu.
Ha en bra dag!
…..god morgon…Hej o håå o här fungerar data ännu sämre än där
all text som jag han skriva o brätta hur,när,var osv
försvan bara så där..då kan man bli
Då väljer jag nu istället "bara" önska till ER ALLA trevlig o bra måndag….
Härligt allafall,att ha semester…men för mycke snö.-2 idag lör-sönd…-19
Godmorgon!
Vilka fina bilder ni bjuder på.
Hoppas dagen blir precis som ni vill ha den! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Eftermiddag allihop!
Dagen har varit fylld av frisk luft och sol än så länge. Passat på att hämta ved, mata fåglar o rådjur o bara njutit av solen! Det är nästan som en solig februaridag idag! Bäst att passa på att gotta sig nu - för imorgon väntas snön dratta ner här igen…
Ska nog fortsätta att fylla dagen med sol o luft!
Ta det varligt med rösten, Gunilla! Du kanske ska ha halsduk på dig också… -24 grader… Svårt att tänka sig, du har ca 18-19 grader kallare än vad jag har här!
Då var det inte meningen att du skulle skriva det som försvann, Inisklo.
Livet vill nog att du ska njuta av din semester istället! :)
Ha en fin fortsättning på dagen allihop! Och tack för ljuva bilder! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
# 9…Andina..så tänker jag oxå alltid när nån text bara fösvinner,men kul är det int,men nåt mening är det säkert..tro jag,men…ja ja inga men
Jaa semester o njuta joo joo…har varit lån promenad med "prinsen"o hunden o soligt har det varit.Nu paussar vi från varandra
o jag skriver o han läser. Radion är på o bra musik stömmar ut o kattor sover o hunden med
Jag ska sy lite nu o sen får man väll hitta på nåt,att äta.Jag vet int var jag börjar leta heh heh hee om jag råkar hitta nå…
mat.
NI SKA HA DET SÅ BRA EFTERMIDDAG O KVÄLL.
Jätte härliga bilder!
rorens bild är som stor hand/arm
som duger upp från marken.

God middag!
Så härliga bilder ni delar med er av, tänk såna former naturen bjuder oss på rore
Minus 6 hade vi i morse och så har solen hedrat oss med ett besök.
Ha en fin em/ kväll allihopa
God Eftermiddag !
Tittar in och önskar er alla en fortsatt fin eftermiddag och vilka fina bilder ni bjuder på 
Är fortfarande i sängläge men som jag skrev på en dold sajt.tänk ibland är det ganska skönt att få vara sjuk,man får utan krav lägga sig under täcket och döna av utan ont samvete.Inget ont som inte har något gott med sig men nog kunde febern säga bye bye nu tycker jag 
Ha en fortsatt fin dag,men det har jag ju redan sagt ju, uj uj nu upprepar hon sig också
febern upprepade det där inte jag så det så 

-20° = Utmärkt tillfälle att frosta av frysen.
"Det gäller att se möjligheterna"
/L