Healing iFokus

Healing

Läst 498 ggr
[GunillaF]
3

God morgon 11:e Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla härliga healers. I dag blir det långkalsonger på, för hos mig är det 20 grader kallt. Brr….

Veckans sista arbetsdag för mig och många med mig. Ska bli skönt med sovmorgon i morgon.

Ha en fin Fredag!Glad

[TommyochAnnika]
0

God Morgon !

Oh vilken bild så magiskt Cool

20 minus,nu blir jag avis för det är så underbara promenadväder,man blir frisk och så vackert det är sen.Här har vi ynka fyra minus bara Skrattande

Ha en fin dag Glad

inisklo
0

#0…Brrr Brrrr ooo Brrrrr va kalt DU har Gunilla.Ys va jag fryser redan av tanken om den kylan…ys…har var det under -6…jaa vist blir det skönt en riktigt sovmorgon i morgon till dig.Det måste kännas lite extra efter som du jobbar.

Jag är hemma o då känns det int riktigt likadant…men jag underskattar int,att man kan sova lite mer i helgen än på veckorna.Jag vill siga upp kl.4.30 o koka kaffe osv o göra sällskap till min prins innan han ska till jobbet.Jag börjar min dag oxå då.

Nu nästa veckan har han semester o då åker vi bort.Det bli roligt komma i min hemtraktenGladträffa mina bekantta o vänner.Jag träffar dom kanska ofta för jag har 2 ställen,att vara,men vill int åka många hundra mil bara så där hur som hälst.Iblan stannar jag kvar för jag älskar,att vara ensam oxåObestämdja ja…

Bilden din är som sagoland.Glad

HA EN BRA DAG ALLA O VAR RÄDD OM VARANDRA….KRAM!

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon fredag och alla härinne!

En arbetshelg väntar mig!

#0 Det var kallt! Här är det bara några minus.

Indiania
0

Godmorgon alla!

Oj vad kallt du har det Gunilla.Här är det -3,6.

Önskar er alla en fin fredag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

God morgon alla. Hua hua va kallt. Här har det blåst i natt så det knakar i väggarna.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Andina
0

Go'Morron allihoppsan!

Ååh, vad kalllllt, Gunilla! Jag hoppas verkligen inte att de kryper hit ner också. -3 grader är vad vi har nu, och det räcker o blir över för mig… Hur fint o krispigt det än är.

Och tack för helt magiska bilder, Gunilla o Chakra! Krispigt o vackert, indeed!

Vad mysigt för din Prins Inisklo, med morgonsällskap till frukostkaffet. Gosigt! Och du har något roligt att se fram emot nästa vecka också! Lycklig resa på er!

Ha en skön fredag på er allihop, vad ni än fyller den med! Jag ska nog fylla den med lite "röja" idag - d v s röja undan lite 'administrativt' o tvätthögar o dyl hoppas jag.

HareGodisKram!  Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
0

God morgon!

Fy så kallt Gunilla, här är det 3,5 minus och blåser, räcker gott för min del. Vackra bilder bjuder ni på, du och ChakraGlad

Ha det så fint på ledigheten inisklo, härligt att träffa vännerna igen.

Ledig idag, ska tvätta och fixa med lite av varje.

Ha en fin fredag allihopaGlad

inisklo
0

#6… Andina…jaa-a det är mysigt med prinsen min…jag var ju ensam minst 5 år…o då kom han till mitt liv…men int med vita hästenFlörtSkrattandeTack…det ska bli kul,att få "ledigt"Tyst

#7…Toyan…Tack…jätte tack..det värmde.Jaa jag träffar int dom varje dag o bästis på landet där som jag har mitt hus, har minnesförstörning…Gråterhon är bara 57 år o har haft sjukdomen mins 5 år.ys…vilken öde.Det är viktigt för mig,att stanna kvar o vara till smmans med henne…hon är ju min prinsessaGlado då får prinsen min oxå lite,att pusta utSkrattande