Healing iFokus

Healing

Läst 346 ggr
MariaJ
0

NU ÄR JAG TILLBAX !

Hej alla på forumet.

Gud va skönt att äntligen få sätta sig ner vid datorn i hemmamiljö och skriva dessa raderna till er.

Det första jag gjorde var att logga in på healing.ifokus för att skriva detta meddelandet till er. Nu har bredbandet äntligen kommit igång, och jag är tillbax igen. Gud va skönt !!

Jag har många planer framöver här och jag kommer ta det i min egen takt, men jag hoppas att vi ska starta upp intresset igen för sidan, då aktiviteten har sjunkit avsevärt den sista månaden. Men som sagt nya tag och nya inläggg och artiklar är nu på gång.

Jag kommer skriva en liten kort berättelse om mina upplevelser, men eftersom jag bestämt att jag ska skriva en bok, så vill jag inte avslöja allt ..hhhmmmm ….Jag kommer att skriva en bok om mitt liv, och mina upplevelser samt min utveckling och alla prövningar som jag varit med om på jorden….Jag lovar dock att ni ska få en försmak och en inblick av mina senaste upplevelser.

Så håll ögonen öppna och bli aktiva på healing.ifokus igen…och följ med mig och mina Medarbetare på allt som kommer hit på forumet. Som jag sagt innan,,,,utan er medlemmar så är det inget forum här.

Tack alla.. Varma kramar från MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

FiaH
0

Roligt att ha dig tillbaka Maria… Kram fiaGlad

Opal
0

Trevligt att du är med oss igen!

karini
0