Healing iFokus

Healing

Läst 512 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 9:e Januari

God morgon alla healers!

I dag är det kallare  -13 grader. Brr….

Hoppas ni sovit gott och haft fina drömmar.

Ha en riktigt bra Onsdag!

signemo
0

Gomorron Gunilla.

Haoppas att även Du sovit gott. Och att Du får en värmare dag.

Skall strax åka till jobbet, men hade gärna krypet ner igen o fortsatt sovaGlad.

Önskar alla en fin o solig dag

Kram

Var rädda om varandra

[rore]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Gunilla! Hua så kallt. Här är det nog närmare nollan och jätte halkigt på trottoaren.

God morgon till er andra också!

Ännu ligger mörkret över hustaken och det är så där härligt tyst här hos mig.

Önskar er alla en fin dag!

Jag längtar till våren jag idag :)

[TommyochAnnika]
0

God morgon på er !

Oj har ni så kallt,måste gå och se vilka grader det bjuds på här idag.Är strax tillbaka,tramp tramp ett ögonblick bara ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Flört sådär 6 minus har vi ser jag.Ganska skönt med andra ord och tigger om en frisk promenad under dagen.

Ha en alla tiders bra dag där ute Glad

inisklo
0

GODMORGON ALLA GLADA O NI ALLA ANDRAGlad

Det har blivit kallare här oxå.Lite över -9 var det när jag kollade sist…nån timme sen FlörtKanska mörkt ute än,men va gör det…

Jag ska till ABF i dag..Vi börjar kl.10.Kul…första gång nu efter helgena.Oi va jag har saknat dit o träffa dom trevliga människor.Tiden flyger i väg o vi medSkrattandeNär man är borta från arbetslivet är det skönt,att man har nåt utan för hem.

HA EN BRA DAG ALLA O NJUT AV DAGEN SÅ GOTT SOM DET GÅ.KRAM

Toyan
0

God morgon på er!

Här är bara 1,5 minus, blåser en del så det är lite ruggigt.

Sovit bra och djupt, långt borta i drömmen och hade trevligtGlad

Ska alldeles strax till jobbet.

Ha det gott alla healers!

Andina
0

Go'Morron i stugorna!

Burr, det låter kallt, Gunilla, Inisklo o TommyochAnnika! Här har vi inga grader alls (+-0) men det ska krypa neråt lite de kommande dagarna. Lite kylslaget inomhus också, så jag ska försöka få sprutt på vedspisen nu.

Så halkigt är det här också, Rore. Vi får ta på oss spikskor när vi går ut!

Här tigger vädret om att jag ska stanna inne i värmen. Märkligt hur olika de är (vädret/vintern), TommyochAnnika, dig vill de ha ut…

Vad kul du ska ha idag, Inisklo, kul att få flyga högt igen med dem man saknat! Kram tillbax till dig o alla!

Skönt att du sovit gottigt, Toyan, och vilken härlig känsla att vakna upp ur en härlig dröm!

Men jag säger som dig, Signemo, jag skulle gärna krypa ner i värmen under täcket och sova en stund till.

Ha en finer vinterdag allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
0

God morgon alla.

Ha en fin dag och var rädda om varann

[Chakra]
0

Godmorgon!

Inga grader här heller….Glad

Jag gör som du rore; tycker om de tysta mornarna innan det ljusnar.

Ha det bra med allt ni gör idag!

frodig
0

Godmorgon!

Vi har absolut grader här SkrattandeFlört, och jag blir så glad.

Stannar bara till här för att säga hej och godmorgon till er. Lycka till med era onsdagsbestyr. Nu drar jag på yllemössan och travar iväg ut.

[JeanetteK]
0

God morgon!

Oj, vad kallt ni har det! Jag inser att det inte är vår när det är den 9/1 men det känns faktiskt som vår här i Skåne.Glad Men jag hörde att det skulle bli kallt till helgen.

Ha en härlig onsdag gott folk!

kram

Indiania
0

Godmorgon!

Här är det -0,7 gr ute och grått och disigt och det har det varit i flera dagar.

Förkylningen håller i sig och nu vill jag ha sol, detta väder som är nu tynger mig.

Ha en härlig onsdag alla fina! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

ludde1
0

Godmorgon alla!

I dag kallt, men just nu tittar solen fram, då känns det genast bättre.

Ha en fin dag allesammans.

Indiania
0

#8 Chakra din bild rör vid något kan inte komma på vad det är, kanske är det trygghet? Tycker mycket om den i alla fall!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
1

#13 Tack, träd är ju vackra även på detta sättGlad