God morgon 4:e Januari.
Godmorgon! Tänkte gjort en tråd för jag har varit vaken en bra stund
Läste nåt fint som jag vill dela med mig av:
Att leva i nuet är att se en värld i ett sandkorn.
En himmel i en vildblomma.
Hålla oändligheten i sin handflata.
Och finna evigheten i en timma.
_*William Blake*
_Nu ska jag ta en tur till Erikshjälpen. Ledig dag och helg.
Ha en fin dag! Solen skiner….
#1 Det var (är) fina rader Chakra. Tack!
#2 Ja det är skönt att vakna i lugn och ro. Jag ogillar när jag ska till jobbet och vaknar aningen sent och måste stressa. Men ledig som jag är några dagar nu så får kroppen och knoppen vakna i sin egen takt.
Hos mig är det -2 grader, vindstilla och solen skiner. Så härligt!
God förmiddag,tänkte också göra en tråd i morse men gick och glömde bort det helt 
Vackra ord Chakra 
Maten på spisen och idag blir det bacongryta med både pasta och potatis i samma rätt,massor av tomatpure och paprikapulver,lök och annat gott en enkel men matig liten rätt så nu skriker magen hunger kan jag lova 
Ha en fin dag på er 
#4 Inte behöver du skämmas för det heller. Det är jag som retas bara 
Men åh vad hungrig jag blir nu då du berättar om din mat på spisen. Tror jag tar och gör något liknande idag. Tack för tipset!
Hej
! kan inte med att säga godmorgon längre som den här dan redan dragit iväg.
Skönt att ni också verkar ta dagen med ro.
Fina tankar du förmedlar Chakra.
Solen har kommit fram här också. Jag skulle ha hängt över biblioteksböckerna idag egentligen, men det vette sjutton om jag ska, nu när det är så grannt där ute.
Några viktiga saker att ordna här vid datorn först. Lite förmiddagskaffe i termosen kanske och ut en stund. Låter inte det som en bra idé tycker ni
?!
….MEN SNÄLLA GUNILLA…JAG ÄR I FARTEN REDAN KL.4.30.HAR FÅT EN KVART SOM EXTRA SOV TID
FÖR VAR DET KL.4.15,MEN JAG KAN VÄL INT RUSKA HÄR PÅ DÖRREN TILL ER/OSS NÄR ALLA ANDRA SOVER
O BÖRJA SKRIVA godmorgon
JAG GÖR DET PÅ ETT ANNANSTÄLLE O DÅ FÅR JAG VÄNTA,ATT SÖMTUTOR VAKNAR O HUR ROLIGT DU TYCKER,ATT DET ÄR….

FÖRRESTEN GODMORGON ALLI HOPPA

#1 CHAKRA… FINT…DEN HÄR DÅ …
GRÅT ALDRIG ÖVER EN PERSON SOM SÅRAR DIG … BARA LE O SÄG…TACK FÖR,ATT DU GE MIG CHANCEN ATT TRÄFFA NÅN SOM ÄR BÄTRE ÄN DU.
#4…VA BRA ATT JAG ÄR INT SÅ HUNGRIG NU …ÅT LITE NYSS.
ANNARS HAR JAG BLIVIT DET..NAM NAM VA DET SKULLE SMAKA
HA EN BRA DAG O VAR RÄDD OM VARANDRA!!!
Godmorgon på er!
Här har vi tagit det lugnt på morgonen. I går sjöng vi karaoke när brorsan var här, det var livat värre. Det är verkligen helande med sång och musik och så mycket glädje 
Chakra, tycker mycket om den fina dikten!
Nu skall jag skynda på lite så jag hinner en promenad i solen, visst är det skönt Frodig.
Senare skall vi ta en tur till K-d.
Gunilla och alla ni andra ha en härlig fredag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Ha ha Gunilla det vet jag såväl men jag är ju lite konstig som ni vet,skäms i tid och otid bara lite oskyldigt sådär 

Grytan blev bra,mätt och belåten och tror jag gör som Frodig och Indiania ut på en promenad nu direkt efter maten så en inte springer iväg och blir feter
hick buuurrrp,oj ursäkta
men maten var ju så god 
![]()
…hmyyy jag har frågat i en annan ställe dom här frågor,kanse har varit för svåra
eller dom trodde jag skojat
eller,att jag borde veta själv
men samma frågår här nu ang.tids rytm….
Jag formolerar frågor lite på annat sätt o hoppas,att nån kan svara…
God morgon…hur länge man kan säga det?
God för middag?
God dag?
God efter middag?
God kväll?
God natt…
själv klart varierande här.
Har jag nu kommit i håg alla God…
o förresten spelar int så stor roll när man säger god…osv..men vi tycks ha lite olika åsigter allment om just sånt……..oxå
God eftermiddag alla. Idag har jag varit i grytorna hela förmiddan. Först en stor lasagne och sen en smörgåstårta. Herrejösses va det såg ut i köket när jag var färdig.
Hoppas bara nu att det blir till belåtenhet åt mina kära ungar som kommer hem idag. Vi ska ha en liten julafton, eftersom vi inte sågs alla till jul.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Go'Morron på eftermidda'n allihop!
Har mest suttit i telefon' idag och dessemellan tvättat lite. Hela da'n har bara vips försvunnit - jag undrar vart?
Ska göra mig i ordning för att fara iväg till civilisationen på lite ärenden helt kort. Får titta in senare för att försöka läsa ikapp lite igen.
Ha en fin fredagsafton allihop! Med mycket myyys i sinne! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Kikar in som hastigast och önskar er en fin fredags kvällning *vinkar*