Healing iFokus

Healing

Läst 496 ggr
[GunillaF]
3

God morgon 1:a Januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hoppas ni hade en fin sista dag på förra året, har sovit gott och vaknar utsövda i dag.

Ett nytt år är som en oskriven bok som vi fyller dag efter dag med upplevelser och händelser. Vi påverkar till stor del det som händer i vårt liv och det som boken fylls med.

Jag tänker se till att min bok fylls med positiva och glada händelser, en bok jag med glädje tittar in i med ett leende på läpparna nästa nyårsafton.

Men till att börja med så önskar jag oss alla en riktigt fin nyårsdag!

Kram på er!

signemo
1

Gomorron Gunilla.

Har sovit gott, men vaknade nästan som vanligt. Men det kan va gott o ligga o slöa och sen bara njuta av dagen.

Du skriver så klokt ovan  så borde vi alla göra

Önskar också er allesamman en fin nyårsdag

Var rädda om varandra

[rore]
1

Hej och godmorgon på er alla!

Hoppas ni haft ett fint avslut från 2012.

Härligt med nya oskrivna blad att fylla på nya erfarenheter. Livets bok vänder återigen blad.

Tack alla för det gångna året! För alla era tankar, ert deltagande och er oerhörda värme.

En bamse kram till Gunilla. Vår fina sait värdKyss

Och en bamse kram till er andra också.

(ingen nämn men heller ingen glömd)Kyss

majlar
1

God förmddag. Är inte direkt utsövd. Har fått trösta en liten livrädd Siri. Hon är så rädd för fyrverkerier så hon hyperventilerar. Det går inte att få kontakt nästan.

Jag förstår inte sånt otyg. Dom intervjuade en gubbe på tv:n fulla famnen med raketer. Han såg ut som en lycklig unge där han stod och skröt över hur mycket han hade köpt som han skulle skicka ut i rymden.

Jaja det är väl vars en sak. Men dumt är det ialla fall tycker jag.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Indiania
1

Godförmiddag alla!

Solen skiner ute och nästan all snö är borta.

I år skall jag föra dagbok igen så man minns vad som hänt under året ( minns lite bättre i alla fall)

#3 Majlar min katt är också rädd för smällare och raketer, det är ju förbjudet i tättbebyggt område men här var det full fart på en del grannar.

Vill önska er alla en fin ärets första dag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

inisklo
1

Glad….Hej alla glada o Ni andra…Hoppas,att det känns bra,att börja/har börjat år 2013.

Det är väl int så dumt,att ta det lungt o bara dra o mysa lite i sängen eller sjunga ner i soffan o si o så o puss o kram o int ha brottom nånstans.FlörtSkrattande…Det var lungt o skönt här hos oss.Vi åt gott tittade på tv tog nån foto,lysnade musik o tog ett per varv på "dansgolvet"osv var vi vaken till 4 o jag han int sova så monga tim.Var vaken före 8  Hunden var rädd o gillade int när raketter far o flögObestämdJag var ute liten sväng o det luktade illa efter alla "sager"som folk skytit upp i luften.Vilken slöseri av pengar.höh-höh…vist är det fint men så övertdivet äntligt mig…

HA EN BRA DAG!

Toyan
1

God förmiddag!

En riktigt fin fortsättning på detta nya år önskar jag er alla healersKyss

frodig
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Alla Healingsjälar Kyss!

Tomma blad att fylla, med en positiv inställning till oss själva och livet, ska bli "chefen" FlörtTungan ute

Så vi gör väl så gott vi kan, öppnar grindar, går uppför trappor, går nedför. Flyter med i strömmen eller ska absolut simma motströms. Gömmer oss under snötäcket, eller letar nån liten kvist att gunga på.

Tjaa, hur vi än tacklar detta 2013 kanske vi kommer att kunna titta i vår egenhändigt skrivna dagbok vid nästa nyår, och minnas, glädjas åt somligt och vilja göra annorlunda med annat.

Livets bok ja Kyss! Till oss alla Lycka till!

Andina
1

Go'Afton första dagen för året!

Hoppas att ni haft en god övergång till detta nya år! Själv har jag spenderat den med pappersnäsdukar i huvudsak - men nu så, nu börjar det släppa på riktigt, så imorgon kan jag nog friskförklara mig, har jag tänkt mig i alla fall.

Ja, det är ett elände med fyrverkerier för våra djur. Denna gång fick jag se hur Luzy (katten) reagerar på fyverkerier för första gången - nervös och småskrajsen var hon, men inte alls så panikslagen som min förra katt var. Att leka med godis var nog för att flytta uppmärksamheten från smällarna - så det gick bra. Jätteskönt. Också Pappisen klarar av nyårsraketerna ganska okej, nervös o stressad - men ingen panik.

Ska försöka hinna titta in o läsa ikapp lite senare ikväll.

Intentionen om att göra 2013 till ett bra år - den följer jag gärna!

Ha en fin Nyårsdagsafton allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[JeanetteK]
2

Kikar in och skickar en första-januari-kram till er alla! ♥

Ska till Göteborg fram till söndag och titta när sonen spelar innebandy på Gothia! Svärföräldrarna har just kommit och ska bo här och ta hand om djuren medan vi är iväg.

Ha det bra allihop! Kyss

inisklo
1

#9 Du med JeanetteK Kyss…Trevligt resa o hoppas dom vinnerGlad