God morgon 31/12
God morgon för sista gången det här året. Det känns lite vemodigt att det snart är slut på ett så pass fint år, men samtidigt är det med spänning och tillförsikt vi närmar oss det nya.
I kväll är jag bortbjuden så jag behöver inte göra något annat än tänka på mig själv och lata mig mest hela dagen. 
Ha en riktigt fin dag och kväll/natt och akta fingrarna om du närmar dig pyrotekniska grejjer.
Gott slut och gott nytt år!
Jag önskar er alla ett Gott Nytt År! 
Gott nytt år Gunilla och till er alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon!
Ett gott slut på detta gamla år och ett GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla healers
Godmorgon
!
Vilka rara änder Chakra, det ser ut som att dom är på väg åt samma håll, det liknar nånting tycker jag
. Vi går våra vägar och får våra upplevelser, ibland känns det som om vi går ensamma, men inte då, en och annan annan and simmar visst på åt samma håll.
Och på himlen simmade morgonens Måne omkring 
Gott Nytt År önskar jag er alla :) Hoppas att det nya året blir som ni önskar.
Sajtvärd på Övernaturligt
Go'Morron på förmidda'n allihop!
Ja, lite märkligt att tänka att det är sista Go'Morrontråden - för i år. Men vi har ju ca 365 Go'Morrontrådar att vänta under nästa år! Det låter väl lovande!?
Tack alla för i år, ni är helt ljuvliga själar allihop! Och jag ser verkligen fram emot att få träffa er här inne även nästa år!
Ett riktigt härligt avslut på detta år
&
Ett Ljuvligt 2013 önskar jag er allihop!
Massor av Gott Nytt År-kramar på er!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Önskar Er allesamman ett fint slut på 2012 och ett underbart upplyftande 2013 med många fina upplevelser.
Här latar vi oss innan vi åker bort ikväll.
Kram
Var rädda om varandra
Kikar in sent omsider och önskar er alla Ett Riktigt Gott Avslut på 2012 och Ett Riktigt GOTT NYTT ÅR 2013. 
#6 Åt samma håll simmar vi, får vi se vad som händer
Tycker också änderna är fina!