Healing iFokus

Healing

Läst 802 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 31/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon för sista gången det här året. Det känns lite vemodigt att det snart är slut på ett så pass fint år, men samtidigt är det med spänning och tillförsikt vi närmar oss det nya.

I kväll är jag bortbjuden så jag behöver inte göra något annat än tänka på mig själv och lata mig mest hela dagen. Flört

Ha en riktigt fin dag och kväll/natt och akta fingrarna om du närmar dig pyrotekniska grejjer.

Gott slut och gott nytt år!Glad

lenjon1
1

Ett riktigt Gott Nytt År på er alla healingvänner. Tack för att ni har funnits under året, det har varit. Jag ser verkligen fram emot ett nytt år för det finns ingen möjlighet att det kan bli sämre än året som strax är över…

Kram på er

Limewear
1

Jag önskar er alla ett Gott Nytt År! Glad

Indiania
1

Gott nytt år Gunilla och till er alla! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
1

Godmorgon för sista gången detta år!

Ett år som är blandat av sorg och glädje, och det är så Livet är.
Nu får vi se vart det bär iväg 2013! Spännande är det!Glad

Ett Gott Nytt År önskar jag alla!

Toyan
1

God morgon!

Ett gott slut på detta gamla år och ett  GOTT NYTT ÅR önskar jag er alla healersKyss

frodig
1

Godmorgon Glad!

Vilka rara änder Chakra, det ser ut som att dom är på väg åt samma håll, det liknar nånting tycker jag Glad. Vi går våra vägar och får våra upplevelser, ibland känns det som om vi går ensamma, men inte då, en och annan annan and simmar visst på åt samma håll.

Och på himlen simmade morgonens Måne omkring Kyss

Fjäril
2

Gott Nytt År önskar jag er alla :) Hoppas att det nya året blir som ni önskar.

Sajtvärd på Övernaturligt

Andina
2

Go'Morron på förmidda'n allihop!

Ja, lite märkligt att tänka att det är sista Go'Morrontråden - för i år. Men vi har ju ca 365 Go'Morrontrådar att vänta under nästa år! Det låter väl lovande!?

Tack alla för i år, ni är helt ljuvliga själar allihop! Och jag ser verkligen fram emot att få träffa er här inne även nästa år!

Ett riktigt härligt avslut på detta år

Ett Ljuvligt 2013 önskar jag er allihop!

Massor av Gott Nytt År-kramar på er!

Kyss

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
2

GOTT NYTT ÅR ALLA HÄRLIGA HEALLINGVÄNNER

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

signemo
2

Önskar Er allesamman ett fint slut på 2012 och ett underbart upplyftande 2013 med många fina upplevelser.

Här latar vi oss innan vi åker bort ikväll.

Kram

Var rädda om varandra

[rore]
2

Kikar in sent omsider och önskar er alla Ett Riktigt Gott Avslut på 2012 och Ett Riktigt GOTT NYTT ÅR 2013. Kyss

[Chakra]
1

#6 Åt samma håll simmar vi, får vi se vad som händerGlad
Tycker också änderna är fina!