Godmorgon 23 dec

God morgon frodig och alla som tittar in!
Så fint att dom kan komma och få lite gott hos dig frodig
Igår snöade det hela dagen, men endast lätta flingor.
Önskar er alla en riktigt fin söndag.
God morgon.
Här är vi uppe tidigt idag. Ska göra lite Janssons frestelse och griljera en skinka till i morgon då vi firar jul hos syrran. Annars ska jag bara ta dagen som den kommer.
Hoppas ni alla får en fin ledighet.
Kramen från Danda
God morgon allihop!
Min bror är på väg ner genom Sverige. Jag hoppas han snart dyker upp. Det blåser rejält här i Skåne och inte en gnutta snö. Djuren får stannan inne i stallet en stund till.
Ídag blir det tillagning av skinka och köttbullar. Och klä granen ska vi göra! Imorgon är det julafton! kram
God förmiddag!
Full fart i både tråden och på er. Här är också full fart med barnskratt och bus. Frukost och diverse lekar är avklarade och u gör vi oss redo för att åka och fika hos min yngste som och hans familj.
Ha en fin fjärde advent hörni!
Julen nalkas i advent,
och vårt fjärde ljus blir tänt.
På Guds lille son vi tänker,
när de fyra ljusen blänker.
/Britt G. Hallqvist
Hoppas Du känner Dig lite bättre nu Indiania. Här sitter jag o lyssnar till blåst o diskmaskin. En maskin väntar på diskbänken.
Önskar en er vacker fin o skön julhelg
Var rädda om varandra
Go'Eftermiddag allihop!
Mysiga bilder och Mysigt pyssel i stugorna - så härligt att läsa o se!
Här är det lugnt och tyst i skogen. Besöket har åkt hem och jag ska ta tag i lite pyssel o göromål också, men inte så mycket. Jag njuter av lite musik i bakgrunden, vedspisen som knastrar och lugnet.
Jag önskar er alla en go' och fridfull Dan före Dopparedag! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag har nu läst alla fina hälsningar här i tråden.
Det känns fortfarande som att ni är ett gäng som kan ta julen med ro
.
Hoppas din värk gett med sig nu Indiania. Sänder en extra varm julbubbla till dig.
#10 Tack fina goa Frodig! 

" Var nära naturen - var när dig själv "