Önskar läkande healing
Nu är jag hemma från jobbet igen. Kroppen protesterar. Har huvudvärk, yrsel, ont i kroppen, feberkänsla och det bränner när jag andas. Visst brukar min kropp protestera någon gång i månaden och jag får vara hemma någon dag men nu känns det som något virus är inblandat också. Känt mig helt sänkt i helgen fast jag försökt göra lite ändå men idag har jag bara legat i soffan och stirrat på datorn lite, stickat eller sovit. Jag som skulle stryka gardiner och sätta upp, fixa disken, tvätta, dammsuga och lite annat. Mer julfixande än så blir det nog inte. Men just nu orkar jag inget alls.
Någon som skulle vilja hjälpa mig med lite läkande healing så jag mår bättre igen? Blir hemma från jobbet imorgon också men sen måste jag vara frisk för att hinna det sista innan julavslutningen på skolan.
Jag är så tacksam om någon vill hjälpa mig lite :-)
Ledsen men jag var inte inne på sajten i gårkväll. Jag kan skicka till dig vid 22-tiden i kväll om du vill. Meddela här i tråden om du har möjlighet till en stund i lugn och ro vid den tiden.

Jag tar så gärna emot ikväll Gunilla :-).
Jag är hemma idag också men jag måste till jobbet imorgon för jag har ju lovat baka pepparkakor med barnen och det kan jag ju inte ställa in. Känner mig något bättre idag men är fortfarande yr, trött, förkyld och har ett tryck i huvudet hela tiden.
Skickar kl 19.00 om det går bra
#2 Då "ses" vi klockan 22.oo 
Va bra att du blir omhändertagen ikväll Smilax
! Då kan jag ägna mig åt några ungdomar här. Hoppas du nu kommer att må bättre i morgon efter kvällens behandlingar.

Tack alla :-) Hoppas att allt går åt rätt håll nu. Är lite less på alla infektioner.
Jag är så glad att du finns GunillaF!
Jag själv har också en uppgift som jag fått, att heala andra men har inte FÅTT TID (???) att lära mig allt och engagera.
Gud välsigne dig!
#7 Nämen….. Jag rodnar. Jag är bara en av många här som sänder! Men tack goa du för dina ord! 
Det kommer en dag när du käner att nu är tiden kommen. Ta det med ro. Kram! 

Idag orkade jag gå och jobba, baka pepparkakor med alla barn, åka och storhandla och sen hjälpa lillebror att hämta en bil. Känner mig visserligen ganska mör och slut men jag orkade 
Tack Gunilla och Storlappen! Och Frodig jag är glad att du tänkte på mig och jag hoppas det gick bra med ungdomarna du skulle hjälpa
<3
Så bra Smilax att du orkade göra det du ville. Hoppas nu du kan vila lite mera nått dygn här. Det gick bra med mina ungdomar. Kram på dig
!
#9 Vad skönt att du orkade med det du ville göra!