Healing iFokus

Healing

Läst 1874 ggr
[Hoke'e']
1

God Morgon 19/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon på er !

Hoppas ni alla sovit gott och inte stressar inför Jul utan tar det med ro och njuter.Trodde mig vakna med dunderförkylning men tänk vad örter och rökelser med en healingceremoni kan göra under, idag känns inget av den förkylning som så stort var på G igår.

Tack och lov för det alternativa och andevärldens hjälp  säger jag och känner mig glatt frisk.

Nu blir det inte så mycket forum närmaste tiden och det märks på aktiviteten att Julen är i antågande,inte samma fart ute i olika forum som vanligt.

Önskar er alla en skön Onsdag !

inisklo
0

Glad…GODMORGON Hoke'e'

Så här bra har jag int sovit på jätte länge.

Jag kommer int äns i håg,när jag sov utan,

att vakna många gång per natt,att jag har ont.

Det känns så skön…nästan osantGladIngen jul stress här…int.

Jag ska till ABF o träffa 'tjejer'i dag o gör lite glas'konst'eller stickar,målar,eller ingenting…kanse sitter bara o diskoterarFlörtVi brukar träffa på onsdagar o sen går vi o äter o ha bara allmen trevligt.

Jag får önska till ER ALLA en bra dag va NI än gör o va NI än är.

Toyan
0

God morgon!

Skönt att förkylningen kom av sig Hoke'e'Glad En sån vacker bild du bjuder oss på.

#1 Härligt att du fått en god natts sömn inisklo. Låter trevligt med "tjejonsdagar" ha det gottGlad

En riktigt fin dag önskar jag er alla fina healers. Kram på er.

[dandamimm]
0

God morgon.

Great magic, Hok'e'. Skönt när man har insett att hjälpen oftast finnsmycket närmre än på apoteketGlad,

Skönt att du fick sova gott Inisklo.

Jag stressar inte alls utan gör bara trevliga uppbyggliga saker just nu. Ljus och tvålar har det blivit de senaste dagarna. Idag ska jag göra lite mer ringblomssalva.

Hoppas ni har en fin onsdag alla fina healers.

Kram Linda

[rore]
0

Godmorgon på er!

Skönt att förkylningen motades bort Hoke`è och en härlig bild du bjuder på. *gillar*

Sovit har jag också gjort och bara vaknat en gång vid tre tre tiden. Mycket drömmar nu, visste inte riktigt var jag var när jag slog upp korpgluggarna.

Julstress? vad är det?Förvånad. Har inte förberett eller inhandlat några klappar

ännuSkäms,,,, Nå ja, det ordnar sig säkert.

Med mina fötter så har det inte varit läge att springa på stan,, och sen dessa biverknningar av medicinen,,, Nä,, går inte. Vill inte. Det blir ju trots allt jul ändåTungan ute.

En finer onsdag hoppas jag att ni får.

*vinkar*

[JeanetteK]
0

God morgon!

Skönt när förkylningen vänder så där Hoke'e'!

Härligt att du fått sova Inisklo!

God morgon Toyan!

Mysigt det låter med ringblomssalva Danda!

Rätt inställning Rore - klart det blir jul ändå!

Kram till er och alla andra som kikar in idag! Kyss

inisklo
0

#2…Jaa det är jätte trevligt,med 'tjejdagar'för första gången i mitt liv känner jag,att jag har hittat vänner som har samma intresser som jag o fattar va jag pratarObestämdja.. ja.. men allafallGladSkönt..att parata mer djupare saker o ting o just det,att får dela med sina konstnärliga talang o få ider o ider osv.Det känns bra där i ABF.

Det känns lika bra för mig,när jag delar mina dagar med ER ALLA.Härligt.TACK,att jag får göra det.Glad

#3…Ja att få sova gott dom timmar som, man sover om det nu är typ 4,6,7,8 är  viktigt,för'balansen'att man orkar vidare,med sig självObestämdo andraFlörtSkrattandeDu tycks ha trevliga saker på gång.Jag har böcker hur man gör ljus på olika desainingar samt tvålar,men jag har int provat göra dom,men ska göra samt olika salvor.Ha det så mysigt,med dit"jobb"Glad

[dandamimm]
0

#6 tack… ja, jag har världens bästa jobbGlad

[GunillaF]
1

God morgon.

Har sovit gott i natt och för länge så nu skyndar jag iväg till jobbet.

He en riktigt bra dag!Glad

majlar
0

God morgon säger jag och attjo, fy tusan va jag är förkyld, här hjälpte inte varken örter eller healing kan jag säga. Värsta jag haft på länge.

Men, men det är bara att gilla läget och hålla sig stilla och ta emot. Det går ju över nångång får jag hoppas.

#0 Vacker bild du bjuder på.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

inisklo
0

#7…jag har int fattat…att du har Webbutik osvSkämsså bra kollar jag andras blogg o webbutik…hmyyy känner mig helt dumTungan uteja ja nu vet jag det o nu kollar jag allt som jag kan.Skrattande

[dandamimm]
0

#10. Varför skulle du känna dig dum för det? Det är ju inte alla som vet det.

Roligt om du tittar in.

kram

[Chakra]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Här var det fart minsann…GladHa en bra dag!

Indiania
1

Godmorgon alla!

#0 Skönt att förkylningen kom av sig Hok`e´ , vilken vacker bild du bjuder på.

#4 Julstress gillar jag inte men vad jobbigt med dina fötter Rore hoppas det skall bli bättre till jul i alla fall.

#6 Ha det mysigt på tjejdagen Inisko!

#9 Majlar Krya på dig, skickar bubbel till dig.

#12 Fin bild Chakra.

Nu skall jag dricka kaffe och sedan skall jag baka rågkakor.

Ha en fin dag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
0

Indiania det hoppas jag också. Kyss

frodig
0

Hej och Godmorgon alla rara här Kyss!

Mysigt att höra era små berättelser, och vackra bilder. Jag har lyssnat på ljuvlig musik samtidigt i Julmusiktråden. Vackert!

Ta hand om er i dag! Nu ska jag pälsa på mig varmkläderna och bege mig ut i snön Glad.

inisklo
1

#11Obestämd…Hmyyy jag kan känna mig så dum,när jag kommer med mina komentarer o kanse int alltid läst så noga eller missförstå eller är allment hipsan hapsanTungan uteja ja JAA jag är väl jag…vem annarsSkrattandeFörvånad

Jag var o kolla dina sidor…Oskyldigjaa jag menar blogg/wepp,Skämsmen ska göra "resan"dit igen för jag hadde int så mycke tid på morgonen o snart är der ut min tid framför datanFlört

#6Gladjag lovar,att det var en av dom trevligaste o mysigaste dag/timmar mer "tjejer"i ABF som jag har haft på länge.Först har vi pysslat lite av varje…en har försökt få i hopp en liten hjälpmedel,att skära av glasflaskorGladen har skrivit julkort osv osv sen vi var o åt i Stats Hotell nam nam o efterrätt blev,att kolla in i Antik bodenGladWoW säger jag bara,vilka saker o ting dom har där..köpte landskaps blommor i jie keramik( tavlor).Jag samlar dom.Kul hoppyGlad

Dom säger till mig,att det var min tid komma till Dalarna o hit osv dom har kommit oxå hit från andra ställen o brättade var dom har upplev tidigare i sitt liv.Alltså var media har brättat osv ooooooooo va fasinerande o spännande,att veta lysna o läraGladja ja nu får jag sluta skrytaTungan uteMEN TREVLIGT VAR DE O JAG KÄNNER MIG SÅ BRA…fast jag har så ont,men låter int detta störa..ahaa känslor.

Önskar här till ER ALLA god forsätning till dagen o småning på kvällen..HA DE BRA.