Healing iFokus

Healing

Läst 1404 ggr
Pensson
0

Någon som vill ha healing ?

Hej på er !

Jag skulle vilja ge healing till 3-4 personer (vid lika många olika tillfällen) !

Går en kurs i intuitiv Gudinnehealing och har fått i läxa att göra ett visst antal healingsessioner på distans och till helt okända personer ! Tänkte att här borde det finnas en hel hög med frivilliga Skrattande

Jag tar givetvis inte betalt, men har gärna en uppföljning i form av mail någon dag senare. För att få några ord i feedback ! Och du kanske vill veta vad/om jag fick till mig något särskilt under din session Glad

Den som känner sig intresserad PM:a mig så kontaktar jag dig om dag och tid !

Jag skriver en kommentar här under sen när jag fått ihop några stycken, ifall det blir många som nappar…

Till Admin: Jag hoppas att inte eventuell feedback klassas som betalning ? OM det gör det så får ni ta bort min inlägg. !!

Hälsningar Pensson

// Pensson // 

www.bergskristallens.se

[GunillaF]
0

Feedback räknas inte som betalning.

Bra möjlighet för den som vill ha en healingstund och samtidigt hjälpa till i din utbildning.

Det var väldigt få du behöver. Jag hade ganska många fler som jag skulle "öva" på under min utbildning. Min lärare krävde dessutom att de jag övade på skulle skicka skriftlig feedback som hon skulle ta del av.

Pensson
0

1# Tack för svar Glad

Jag skrev ett mindre antal då jag redan gjort några och har fler inbokade GladDessutom är det snart jul med allt vad det innebär, har småbarn och ett heltids arbete. Så har inte så mycket (fri)tid kvar Flört Så jag tänkte att jag går ut lite mjukt och ser vart det landar Glad

Antar att utbildningarna som finns inom området är olika också ! Vill ju såklart hemskt gärna ha feedback men var lite orolig att det ev skulle klassas som betalning.

Och det räcker fullgott att jag får den på min mail så kan jag dra ut det på papper eller maila vidare till min lärare Glad

//Pensson

// Pensson // 

www.bergskristallens.se

[GunillaF]
0

#2 Lycka till med utbildningen! Glad

Pensson
0

3# Tack så hemskt mycket Skrattande

// Pensson // 

www.bergskristallens.se

lenjon1
0

Pensson har du fått någon frivillig? För jag är ju den med mellannamnet försökskanin…ställer självklart upp om du "behöver" mig

Du får gärna PM:a mig om när du har tid…förstår att du har precis som vi andra ett hektiskt schema i livet. Är nyfiken på det här med intuitiv gudinnehealing så klart. Skiljer den sig från övriga Healingmetoder som jag har förstått det finns masor av…

Kram Lena

Pensson
0

#5 lenjon1

Tack, jag har nu fått ihop ett gäng frivilliga :) Så nu börjar det helt klart bli fullt och slut på tid !

Så just nu tar jag inte emot fler !

Men kan skriva lite om Gudinnehealingen :)

Det är en helande energi i en kärleksfullt andlig, intuitiv form med shamanska inslag. Det finns inga strikta regler över ex vart händerna ska placeras eller andra regler (ena gången kanske man jobbar i huvudsak i bara auran (utan beröring) eller både och. Tyngdpunkten läggs vid att healern är en absolut ren kanal i kontakt med gudinnan. Intuitivt fångar healern upp budskap, vägledning hur själva sessionen ska ta form. Men man kan dela upp det i 3 steg. 1 lös upp stagnerade energier. 2 rensa bort dessa. 3 fyll på med ny energi. Olika verktyg kan används så som Kristaller, skallra, tempelklocka, runor mm. Healern jobbar för att få till en balans på människans tre nivår (Fysiskt, själsligt och mentalt).

Vänliga hälsningar Pensson

// Pensson // 

www.bergskristallens.se

Pensson
0

För tillfället tar jag nu inte emot fler !

Ska arbeta av dessa så får vi se om jag kanske behöver nya frivilliga efter det !

Hälsningar Pensson

// Pensson // 

www.bergskristallens.se

lenjon1
0

När du får nya läxor får du gärna öva på mig. Tack för info om gudinnehealingen….blir supernyfiken

Kram och lycka till

Lena

Pensson
0

# 8 Tack :) Ska ha dig i åtanke om jag behöver fler försökskaniner :) ;) Kram Jenny

// Pensson // 

www.bergskristallens.se