Healing iFokus

Healing

Läst 3118 ggr
Tina-A
0

Svårt att bli gravid

Jag trodde aldrig vi skulle stå här där vi gör nu. Vi har ett barn sen innan som blev till direkt, på första försöket. Vi trodde vi väl väldigt fertila båda två som lyckades sådär direkt! Nu har vi försökt bli gravida med syskon i 8 månader (men dock haft oskyddat i 13 månader) och ingenting händer. Efter besök hos gyn var inte heller någonting fel… Speciellt inte eftersom vi nyligen fått barn (snart 2 år sen) för saker blir tydligen inte "fel" bara sådär. Nu är vi inne på 9e försöket och jag har antagligen ägglossning runt 4-7 december, någonstans där omkring. Jag tänkte höra, visst kan man skicka healing? Finns det något någon kan skicka nu och kanske där i början på december för att hjälpa oss på den här resan?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[JeanetteK]
0

Enligt mig så kan man skicka healing och få hjälp den vägen. Var med och skickade healing när en kompis försökte bli gravid genom insemination. Hon hade försökt många gånger och det tog inte. Men den gången vi skickade healing så funkade det!

Jag kan göra ett försök, ska skriva upp det så att jag inte glömmer det. Om det är okej för dig så skickar jag i samband med att jag går och lägger mig. Då gör jag det nu några dagar och sen i början av december.

Se till att vara snäll mot dig själv och ta hand om kropp och själ. Det är lätt att man fastnar i dumma tankar när det inte går så fort som man vill. Meditation är inte fel, om du inte testar det redan.

Hoppas det kan hjälpa dig. Lycka till ♥

Tina-A
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1: Tack, vad fin du är!

Jag vet inte om det hjälper men här är en bild på mig och min dotter från förra hösten. Jag heter Christina men alla jag känner kallar mig för Tina och har alltid gjort, hela mitt liv.

[fridisbell]
0

Kommentaren är borttagen/ Sajtvärden

Tina-A
0

#3: dottern är snart 2 och vi är båda unga och friska, det borde inte vara några problem att bli gravid igen. Eller hur menar du? Både min och min mans högsta önskan var att få barnen tätt men nu är de drömmarna krossade efter nästan ett års misslyckande. Det tar väldigt mycket på en att få nederlag efter nederlag och vi vill inte sluta försöka, även om barnen inte fick bli så nära i ålder som vi så gärna ville från början.

[JeanetteK]
1

#2 Jättefint kort! Mycket söt liten dotter! Jag kör på så ser vi om det ger resultat!

Du behöver inte förklara dig inför någon varför du vill ha barn, det är ert beslut. Det viktiga är att du fokuserar på dig/er och plockar bort press och negativitet. Sånt motarbetar ju er. Så skit i vad andra säger.

Stor kram ♥

Tina-A
0

#5: Tack för de fina orden, de värmer!

KanKan
0

Ett tips som kan tas utöver healingen…Bisolvon(slemlösande) sägs också hjälpa,lättare för dom små rackarna att komma igenom.

Tina-A
1

#7: Tack! Alla tips är välkomna :)

[NeferNefer]
2

Andra små tips som jag provade förut när jag försökte bli gravid är Rosenrot (fast det ska du bara ta fram till ägglossningen, för lyckas du bli gravid ska du inte ta det mer), maca (ett sydamerikanskt preparat som finns i en del hälsokostaffärer) och D-vitamin (ska hjälpa till med ägglossningen). Bisolovon också såklart.

Lite mer magiska tips är att hänga upp ett par babyskor ovanför sängen (det ska dra till sig barnlycka), och ovanför sängen kan du också hänga ett ihåligt bamburör.

Kommer jag på något mer jag höll på med återkommer jag. Lycka till Glad

nillanpillan
1

Jag är i samma sits som du. Vet hur det känns.

Jag har börjat ta emot distanshealing nu. Och även börjat att äta Dvitamin.

[NeferNefer]
2

Även jag skulle vilja ha ett till litet barn, men jag vet ju sen tidigare att det är mycket svårt för mig. Kan vi inte göra en liten distanshealinggrupp för alla som vill ha barn? Vi kunde bestämma dag och tid och så skickar vi alla healing till varandra som grupp?

[GunillaF]
1

#0 Tina-A. Om du har möjlighet att sitta eller ligga ner vid 23.30 i kväll så skickar jag healing till dig då. Skickar en kväll till veckan också, men jag meddelar tidpunkt lite närmare.

Tina-A
4

#12: tack, det ska jag göra. Vid 2 tillfällen, två kvällar i rad efter att jag publicerade det här inlägget, har jag tydligt känt en intensiv värme kring livmodern och äggstockarna. Väldigt intressant känsla! Oavsett om det kommer fungera eller inte så är jag djupt tacksam till de som bryr sig! Och ni kan och vill får ni mer än gärna skicka till min sambo i samma veva, hans kanske också behöver en skjuts! Svårt när man inte riktigt vet vad det beror på.. Kramar till er alla i samma sits, det är så mycket tyngre och mer påfrestande än jag kunnat föreställa mig..