Healing iFokus

Healing

Läst 427 ggr
[Zoriba]
4

OT Så här gör man :-))

När man vill vara säker på att få dom julklappar man själv vill ha Tungan ute

Man gör som min far alldelse nyss gjorde.

Man går in i en skobutik,provar ut dom där tofflorna man gärna vill ha.Ber personalen skriva ut ett ogiltigt kvitto och lägga undan tofflor eller annan vara man gärna önskar.

Man skriver på ett kuvert till dottern/sonen som ska öppnas snarast.I kuvertet finns ett brev med instruktioner  till tomten.

Det ogiltiga kvittot med storlek,färg och pris handskirvet på kvittots baksida av personalen att avhämtas snarast i butik.

Så mina vänner ska ni göra om ni väldigt gärna önskar er något, kan garantera min far får sina tofflor dom grå han så gärna vill ha ,redan utprovade och allt Skrattande

Smart drag och vem kan väl säga nej till en sån rolig handling Skrattande

Vi som inte brukar ge julklappar men i år tack vare min fars tokerier blir det lite symboliskt,men vänta bara jag ska nog hämnas jag på ett eller annat sätt FlörtSkrattande

Så iväg med er och julshoppa hej vilt,in i butiker,fixa kvitton,lägg undan varor  och skriv brev med instruktioner .Ingen dum id'e faktiskt att få det man verkligen vill ha CoolSkrattande

[GunillaF]
0

Hahahaha… Ja det var ingen dum idé. Tack för tipset!Tungan uteSkrattande

[Zoriba]
0

Ha ha,ja det gäller att ta för sig när man kan Skrattande

frodig
0

Vilken Kluring till Far du har Zoriba SkrattandeKyss! Och med ålderns rätt och allting.

majlar
1

Hahahahahaha Jaa alla sätt är bra, utom dom dåliga.Kyss

Indiania
0

Haha din far kan han Zoriba! Skrattande

" Var nära naturen - var när dig själv "

[JeanetteK]
0

Skrattande Smart ju!

Andina
0

Ja, det är en smart klurfar du har, Zoriba! SkrattandeSkrattandeSkrattande

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing