Healing iFokus

Healing

Läst 490 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 27:e November

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En ny, mild dag gryr. Tänka sig att det snart är slut på November och advent står för dörren!

Cirkeln jag skulle på i gårkväll blev inställd p.ga att det var för många som inte kunde komma. Så trist. Men vi tar nya tag på Måndag igen.

Ha nu en fin dag allesammans!

majlar
1

God morgon Gunilla och ni andra som snart tittar in. Härliga citroner, känner nästan lukten ända hit.

Här blåser det så det dundrar ute. Undrar när vintern kommer på rikitigt.

Jag tycker det har varit som en enda lång höst nu i snart ett år.

Jag har redan tagit fram mina stakar och ljusslingor, kunde inte vänta en sekund till. Genast blev det ljusare och världen blev med ens ett trevligare ställe att vara på igen. Varför vänta,,,det är ju nu det är som svartast ute.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Zoriba]
1

God Morgon !

Härlg bild Gunilla,säger som majlar man nästan känner doften Glad

Ja nu åker ljus fram i många hem,brukar inte ha julprydnader men en stjärna ska få åka upp i år ändå.Har så mycket ljus och lampor ändå på väggar och i fönster så det blir ljust och mys i alla fall.Är en sån som tröttnar fort på julsaker så det åker ner innan ens julen är här ,så ingen id'e att ta fram nåt som bara åker ner efter nån dag igen Skrattande

Ha en kanonfin dag alla Glad

Toyan
1

God morgon!

Så härligt med citronträdet GunillaGlad

Visst är det trist när man sett fram emot något som inte blir av, hoppas alla kan vara med nästa gång.

Här är det regn blåst och 4 grader, nu är det dags att åka till jobbet.

Ha en fin dag alla!

frodig
1

Godmorgon Glad!

Dom levande ljusen livar upp dom mörka morgontimmarna här.

Jag önskar er alla en bra dag trots den vankelmodig "vintern" som kommer och går lite hursomhelst runt om i våra olika vrår.

Tack för dom gula citronerna Gunilla, jag fyller på med lite annat gult Kyss

Lynxx
2

Mor'n.

Grått, blött & blåsigt - men, hot om kallare (& snö! Skrikandes) framöver.

I övrigt e allt lugnt. Har börjat anv. Kangen Water - ett sätt att göra dricksvattnet basiskt. Ett bra sätt att förbättra hälsan - ger bättre smak på mat & dryck - ger renare grönsaker när man sköljer bort besprutningsgifter effektivare, osv, osv.

Bilden fr Fotosidan visar en Skäggmes.

---

Tur att insekterna inte e lika stora som hundar & hästar - de ser verkligen skräckinjagande ut!

Bilden e fr Fotomässan.

Ha de!

/L

Indiania
2

Hej på er alla!

Vilken härlig bild på citronträdet Gunilla, en Kretabild antar jag.

I går strök jag mina nya julgardiner och hängde upp, har plockat fram lite julsaker också men inte tänt stakar och stjärnor än. Tänk i år känns det speciellt med jul jag gläds åt julen, kanske för det är så mörkt ute?

Har ringt och grattat min moster i Hunnebostrand, hon både har namnsdag och Födelsedag i dag, 83 år tänk vad åren går fort!

Ha en bra fortsättning på dagen! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[JeanetteK]
2

Hej hej mitt på dagen!

En helt vanlig grå tisdag idag! Fast jag har fått rätt mycket gjort. Det känns bra. Ska faktiskt ge mig iväg och kolla lite julklappar om ett tag. Ska bli kul!!

kram kram

Andina
1

Go Mid-dag allihop!

Här regnar det och regnar och regnar - dygn i sträck… Och fortsätter det falla nederbörd från skyn lika mycket som nu, lite senare i veckan, så lär det bli mycket snöskottning av! Usch… det gillar inte min rygg… men konditionen tycker det ska bli kul…

Wow, vilka bilder ni bjuder på! Och vilket rum Frodig! Kyss

Lite brått - så tittar in sedanom igen! Ha en go' dag allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
0

Hej och go kvällning på er.Kyss

signemo
1

Gokväll på Er.  Hoppas NI haft en bra dag och att Ni får en fin , skön och avkopplande kväll.  Skrattande

Var rädda om varandra