God Morgon 24 Nov
God Morgon på er 
Tredje gången gillt,nu hoppas jag inlägget publiceras den berömda Gurun är visst i farten med sin meditation nu igen 
Önskar er alla en skön Lördag 

AAAAAAAAAAAAAARGH - note to self: Kopiera inlägg innan postning - annars kommer Gurun och äter upp dem 
Godmorgon allihopa!
Skapa er en vacker dag 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God morgon.
Sov till 8 idag
vilket typ aldrig händer. Här hemma är det jag som väcker tuppen…
Idag ska vi på lååång promenad och så ska jag inhandla lite viktiga saker till nästa helgs julmarknad, som kvittoblock.
Ha en jättefin höstdag alla.
Kramen // Danda
Ps. jag har Lazarus recover instalerat på min firefox så om gurun mediterar så minns lazarus vad jag skrivit… Jättebra. Ds

God morgon alla!
Sitter med lite frukost i lugn och ro , nåja nästan. Får schasa bort lillkisse som hela tiden försöker äta upp min smörgås men annars är det lugnt.
Idag ska lillebror fixa bilen och sen ska jag fira min karl som fyller år
. Men han ska få sova ut först hemma hos sig.
Hoppas ni alla får en härlig dag trots det ruggiga höstvädret!

God morgon!
Sitter med kaffemuggen bredvid och tittar ut på det gråmulna vädret.
Vacker bild majlar.
Å så vackert Chakra
En vecka till advent och då ska jag på julmarknad, idag blir det hemmafix och så se över stjärnor och ljusstakar
Ha det gott alla healers!
God förmiddag vänner. Ska också på loppis idag. Och lite andra fiffiga ärenden
Ha en go lördag alla
Kram
Go'Morron allihop!
Vilka härliga bilder, Majlar o Chakra! 
Idag blir det lite fixa-grejer och se'n på eftermidda'n iväg till mamsen för resten av dagen. Det blir nog inget besök på julmarknader för min del.
Grattis till 'Karln din', Smilax! En mysig födelsedag väntar.
Ja, Gurun har varit väldigt effektiv nu på morgonen… När den dyker upp så kan man backa webbläsaren ett steg - till sidan där man just skrev och för det mesta finns texten kvar då också.
Ha en fin dag allihop! Hela da'n! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#10 Åh vilken underbar bild Lynxx!
Tack för du visar!
" Var nära naturen - var när dig själv "
"God morgon" mitt i dan!
Tack för jättefina bilder i tråden!
Hade fest för vänner i gårkväll och sov i morse tills kaffesugna gäster ringde på dörren. Har nyss fått på mig kläder och ska strax bege mig till en loppis med massor av julsaker.
Ha en fin Lördag!
Godeftermiddag på er
!
Morgonens försök att skriva och dona här gav jag upp.
Tack för dom underbara bilderna Lynxx, Chakra och Majlar.
Ha det gott med er lördag vad än den innehåller
.
Jag har innearbete under dan så jag ska ta mig en långpromenad framåt kvällningen istället, och ute är det ännu grått, men ändå börjar små blå plättar dyka upp här och där.
God eftermiddag allihop!
Vilka fina bilder! Helt otroligt. Och det låter mysigt med julmarknader och loppisar och annat.
Jag har suttit i en innebandyhall hela dagen när sonen har spelat. Två oavgjorda matcher. Tyvärr räckte det inte och de åkte ut. Men man kan inte vinna jämt.
Ha en härlig helg allihop! kram