Healing iFokus

Healing

Etikettenergier
Läst 1136 ggr
[Akkurat]
3

Märkligt halsband!!!

Hej, jag fick ett halsband av min farmor, det har hon köpt nytt. Tex på kvällarna så har jag legat i sängen i och ska sova, ibland hålmer jag handen kring halsbandet, och liksom känns det som det flödar ut något i min hand, typ som energi som bultar och flödar ut från halsbandet i mi hand…svårt att förklara känslan men det liksom flödar ut i handen och jag känner det jätte starkt! Jag ligger så med handen ofta kring halsbandet på kvällen och det blir så varje gång! Vad är det, varför blir det så?

[JeanetteK]
1

Det låter ju jättefint! Som att du får kraft och energi av din gåva. Vad är det gjort av, kanske finns det Kristaller på det? Då kan man ju känna så som du beskriver. Annars har kanske din farmor helt enkelt fyllt det med kärlek till dig.

[rore]
1

Jeanette tog orden ur min mun,, Glad

[GunillaF]
1

Jag tror också att halsbandet är fullt/fyllt med kärleksfulla energier till dig från farmor. Njut av det!Kyss

[Zoriba]
1

Det var också min första tanke om det möjligen finns någon form av kristall i halsbandet.Sen är det ofta så med gåvor att den energi personen känt med värme och kärlek förs över på det materiella och det är energin du får,som healing från din farmor.Det blir en form av psykometri där du känner in hennes värme och kärlek till dig.

Säger som Gunilla,njut av det Cool

Indiania
0

Tänker precis som de andra skriver.

Vad fint att känna den kontakten från din farmor, var rädd om hälsbandet! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

Håller med övriga. Ditt halsband är fyllt med kärlek. En gåva så fin.

[Akkurat]
0

Det är som en liten rund "gallerbur" med en äkta pärla i.