Healing iFokus

Healing

Läst 493 ggr
Toyan
0

God morgon 21 november

God morgon healers!

Önskar er alla en riktigt fin onsdag.

[rore]
0

Hej och godmorgon på dig Toyan och till er andra som kikar in under dagen!

Natten gick väldigt fort. Den bara svischade förbi,, hmm och inte minns jag vad jag drömde heller. Trots att det kändes så levande när jag slog upp ögonen. *snopet*

[GunillaF]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Toyan och rore, god morgon alla andra som tittar in idag!

Snart är det dax att jag ska åka till jobbet, men först frukost.

I kväll beger jag mig till mitt yngsta barnbarn som fyller 1 år. Tiden går går förskräkligt fort och det är svårt att fatta att hon redan är 1 år.

Ha en fin dag allesammans!Glad

[rore]
0

Åhh, sicken fnuttig gluttig snutt liten handsing. mmmm, Kyss

[GunillaF]
0

#3 Där var hon ett par veckor gammal.Kyss

[JeanetteK]
0

God morgon!

Har varit i Stockholm över helgen och sen däckade jag med en massa feber. Rynkar på näsanMen nu är jag uppe på vingliga ben!

#1 Vilken vacker bild! Såna träd kan man stå och titta på hur länge som helst! Jag minns nästan aldrig mina drömmar. Önskar att jag gjorde det. Det kanske kommer tillbaka till dig under dagen.

#2 Åh, hur sentimental blir man inte av den bilden.Glad Vilken gosing!

kram alla

majlar
0

God morgon alla.

Här sticker solen fram mellan tallarna och glor in på mig. Det är nästan lite ovant.

Fina bilder och söta händer som man gärna skulle vara med och hålla i. Grattis till lillan som blir ett år idag.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[rore]
0

#5 JeanetteK, ja det kan jag med göra. Älskar träd och deras knotiga knotor och spännande växtlighet. Drömmarna brukar kunna ploppa upp igen, hoppas på det.Glad

Indiania
1

#1 Har suttit länge och tittat på ditt träd Rore så magiskt!

#2 En liten babyhand i en vuxen hand så gulligt!

Godmorgon på er förresten! Glad

I dag skall jag fortsätta slänga papper, har fått tre pärmar tomma.

Ha en härlig onsdag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
1

GO'Morron allihoppsan!

Och tack för underbara bilder! Knotiga träd o små babyhänder - inte mycket som slår det!

Återgår till pappershögarna jag också - hoppas kunna slänga dem snart också! ;)

Ha en fin dag allihop! Hela da'n! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

frodig
0

Gokväll på er, jag slänger också papper, men dom är fortfarande för många här också Tungan ute, det är härligt att höra din slängbeslutsamhet Indiania, och Andina jag tror du har något på gång där för mig att ta efter, dom får sin lilla tid dom rackarna och sen en vacker dag så har dom gjort sitt. Jag ska nog ta och granska mina en extra gång så ska jag nog lyckas jag med.

Men nu struntar jag i alla papper och kryper isäng istället. För oj så trött jag är.

Jo föresten, jag visualiserade ju Gunillas bild i gårdagstråden, och plötsligt befolkades den av ett myller av människor.

På vägen mellan murarna rörde sig människor, det var ett sorl, kärror som knirrade fram över stenarna, en hund som strök på höger sida in mot porten, någon med en oxe och kärra med varor.

Men själv gick jag inte in på vägen, jag somnade för ett kort ögonblick och befann mig sen liggande i en skogsglänta i skymningsljuset tittande upp på trädkronorna, och där landade en stor fågel, det var en örn. Sen somnade jag in gott och minns inte mera Glad.

[GunillaF]
0

#10 Glad