God morgon 20:e November
Godmorgon Gunilla
! Jag önskar dig en bra dag på jobbet.
Tittar på bilden du lagt in och tänker, jaha, kanske är det dit vi ska gå idag, som en inbjudan till något intressant, rofullt och lärorikt ställe.
Jag provar, så får vi se var jag hamnar
.
Kram på er alla healers och lycka till med er tisdag
!
Godmorgon Gunilla och Frodig,, och till er övriga som kikar in också förstås.
Mmmm, härlig bild du bjuder på, kan ju nästan drunkna i den.
Frukosten är avklarad och snart ska jag sätta mig med block och penna en stund, få se vad som kommer fram ur pennan.
Det är nästan alltid lika spännande :)

God morgon alla. Sitter och funderar, jag drömmer mig faktiskt bort i din bild Gunilla, det känns som jag har varit där. Konstigt, jag vet ju inte ens vart det är.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

God morgon!
Spännande bild Gunilla, skulle vilja se vad som finns där innanför.
Får nog gå till jobbet jag frodig, vore spännande att slå följe med dig, du kan väl berätta vad du hittar
Vacker novemberbild rore.
Hallå majlar, kanske du kan följa med frodig?
Ha en riktigt fin dag med allt ni gör
God morgon !
En fin dag till alla 
Alla ni som gillar bilden, tycker att ni känner igen den osv.
Kanske ni kan visualisera den och "gå in" i den under en stund när ni sitter ner och "stillar" er under en meditatin. Kanske det är ert inre rum!
Där vandrar "sökarna" för att finna vägen till sina egna inre rum,,,,
kände också igen den och fick en sån härlig bild av en grupp tysta människor som vandrar mot nya världars insikter ,,,,
Godmorgon alla!
Har pysslat en del på morgonen. Tycker som er andra att Gunillas bild är magisk, det känns som man kan gripa tag i den känsla man vill ha för tillfället.
Rore och Chakra era bilder är också väldigt fina!
Välkommen till oss Zoriba! 
I dag skall jag bl.a ta itu med mina pärmar 10 st fullproppade pärmar skall bli högst 3 stycken!
Ha en alla tiders fin dag alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Go'Morron på eftermidda'n allihop!
Och tack för härliga bilder igen!
Har lite fullt upp här och plötsligt kom sotaren (jag hade missat helt att hon skulle komma…) - så fram med stegar o röja undan så att hon skulle komma åt vedspisen. (Fick veta att man kan få rot-avdrag för detta också.)
Tittar in som allra hastigast och läser om meditation - längtar, måste komma igång med det igen nu!
Ha en god fortsättning på dagen allihop! Och var väldigt rädda om er själva, alltid! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Gokväll på er!
Jag har haft en välfylld dag idag. Men nu äntligen ska jag visualisera Gunillas bild och gå in i den, så får vi se var jag hamnar.
Kanske kommer jag inte längre än fem meter in på vägen innan jag somnar, det visar sig vad som händer.
Lovar berätta imorgon i vilket fall. Kanske nån annan också har något att berätta om bilden
.