Healing iFokus

Healing

Läst 530 ggr
Andina
0

Go'Morron 18 november

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron allihop!

Hoppas ni njuter av en go' sovmorgon just nu! Själv har jag varit vaken se'n strax efter 3 - det blir kanske en liten tupplur fram på da'n också.

Höstmörkret ska väl tunnas ut så småningom - då får jag se vad det blir för väder idag, hoppas på en solig o fin dag idag.  Det enda ljud som hörs är vinden som viner bland trädgrenarna. Tyst det är i huset, tipp, tripp, tapp… Visst är det mysigt med tysta o "långsamma" höstmorgnar!

Ha en fin söndag allihop! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

snoflinga
0

God morgon Andina :) Inte konstigt att du hann före mig idag, om du varit vaken sen tre! Hoppas du kan få ro en stund sen, utan att störa nästa nattsömn Kyss

Önskar er alla en vacker och härlig dag, skapa er lite sol fastän det är grått ute ;)

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

frodig
0

Godmorgon!

Jag är också i den långsamma höstmorgonen här. Säger som Snoflinga, hoppas du Andina kan få en liten vilostund under dagen.

Det är vackert med ljuset som silar in på din bild Andina, och så står tallen där i en grasiös posé med sin gren.

Här är det också tyst i huset, och långsamt vaknar jag med morgonkaffet och en och annan fågel utanför fönstret.

Önskar er också en bra söndag allesammans!

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Oj vad ni är uppe tidigt! Jag har passat på att ta lång sovmorgon jag! I dag ska jag städa lite i mitt hus, samt ta itu med en massa annat som inte hinns med under veckorna.

Ha en riktigt bra Söndag Glad

Toyan
0

God söndagmorgon!

Gråmulet, lite blåsigt och 5 plus. Njuter också av att möta dagen i lugnt tempoGlad

Ha en riktigt skön och vilsam dag allihopa!

lenjon1
0

God morgon vänner…

Jag sitter fortfarande i morgonrocken, frukosten avklarad dock. Får väl masa mig in i duschen. Lite småpyssel av allehanda ting blir det idag, men jag bli inomhus.

Här är det gråare än gråast och sånt där fint regn, önskar att jag hade din bild Andina utanför mitt fönster men icke

Ha en skön och vilosam söndag

Kram

Indiania
0

Godmorgon på er alla!

Det blev sent i går kväll, såg på TV och gjorde en del förändringar här hemma, lite småplock kvar i dag också.

Så fin din tall är Andina!

Ha en skön söndag och Kram på er alla! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God middag säger jag. Trodde att jag skrev här i morse, måste ha tjabblat bort det.

Idag står det kålsoppa på menyn, det goaste som finns,

Har börjat rensa bort kläder som jag har sparat på i fall……

Jag har så svårt att slänga kläder. Men nu verkar det som jag måste. Magen växer och rumpan med. Vågen knorrar när jag ställer mig på den. Usch säger jag bara.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Chakra]
0

Nu är helgarbetet slut för denna gång, och det känns skönt med en ledig dag i morgon!

#7 Du får göra som jag majlar; skaffa ett promenadband. Skönt som omväxling mot vanliga promenader i naturen. Här ska kämpas och svettasGlad

Indiania
0

#8 Chakra du har inspireratSkrattande mig så nu står mitt promenadband framme i mitt lilla healingrum, tidigare stod det ihopfällt i sovrummet.

I dag blev det en tur på bandet! GladPlus promenad ute också!

[Chakra]
0

#9 Men…vad roligt!SkrattandeHade du ett sådant?

Jag ska inte göra som med studsmattan jag hade förr…När jag var för lat att hoppa så ställde jag den på kant och hängde kläder på denSkäms

snoflinga
0

Haha, vad söta ni är :) Min crosstrainer står i hallen och fungerar utmärkt att hänga jackor på tork på :D

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Indiania
1

#10 Skrattande Jo då och nu skall jag använda den och lyssna på bra musik under tiden!

#11 Men Snoflinga då, kanske är det dags att använda den igen! Flört

[VSK]
0

Go kväller.

Sitter och kollar på Beck.

Ha en fin fortsättning.