Healing mottages tacksamt
Kanske lite sent men hoppas någon vänlig själ kan skicka mig lite healing ikväll!! Har otroliga besvär med hela ryggen och magen, tror det har att göra med solar plexus chakrat. Väldigt tacksam.
Godmorgon Kameleonten! Tyvär var jag inte in här i gårkväll den tiden så jag såg inte din tråd. Så tråkigt att du har så ont.
Jag hoppas natten varit okej iallafall, och sänder gärna en dos healing till dig nu på morgonen före kl 10, men sen är det full fart här så då blir det ingen tid.
Om du kommer in här före kl 10 och vill att jag förmedlar en dos till dig så säg till här i tråden. Annars hoppas jag någon annan här har möjlighet senare.
Skickar dig iallafall varma tankar och särskilt till din mage och din rygg. Kram på dig!
Jag missade också denna igår kväll - men skickar gärna en dos jag också idag, men det kan inte bli förrän väldigt sent ikväll (23-tiden ca).
Hoppas du känner dig bättre redan nu dock!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Sänder dig också energi och kärlek.
Oj, missade att komma in i tid. Ni får gärna skicka när ni kan så tar jag tacksamt emot den tiden. Tack majlar! Och andinda jag tar gärna emot efter 23-tiden. Synd att jag missade ditt meddelande frodig. Tack!!