Healing iFokus

Healing

Läst 466 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 16:e November

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dagen gryr, himlen är röd borta i horosonten och det är så vackert.

Jag önskar er en riktigt bra Fredag!Glad

[Chakra]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

#0 Vackert foto, Gunilla!

Helgarbete väntar runt hörnet.

[JeanetteK]
2

God morgon! Vackra foton!

#0 Alltid så vackert när dagen gryr!

#1 Hoppas det går bra med helgens arbete.

I eftermiddag åker jag upp till Stockholm och gamla hemtrakterna. Ska träffa min bror, svärföräldrarna och lite kompisar. Har bokat in varje sekund av hela helgen… Flört Inte ofta jag åker upp så det gäller att passa på. Miljöombyte ska det bli och det känns rätt bra.

Ha en trevlig fredag och helg! kram ♥

Toyan
2

God morgon till Gunilla,Chakra och alla som tittar in.

Vackert att se så här på morronkulan Gunilla.

Ha en bra jobbhelg Chakra.

Här har det varit nån kallgrad i natt, nu ser det ut att bli en fin dag.

Ha en fin dag alla healingvännerGlad

frodig
1

God fredagsmorgon på er allesammans, och återigen tack för härliga bilderna Kyss!

Jag önskar er en fin helgstart framåt eftermiddag-kvällen. Pluss, pluss pluss här, en och annan solglimt har passerat och nu går vi in i molnbankarna igen.

Jag har packat in alla utesaker för att låta dom torka, en och annan liten rostfläck hittade jag försts efter så mycken blöta.

Nu ska jag hugga tag i fönstertrasan och putsa köksfönstren, dom är inte vackra kan jag tala om Foten i munnen.

Sen får vi se om molnen skingrar sig!

Indiania
2

Godförmiddag på er!

Hade ju besök av syrran i går kväll, hon fick lite healing. När de hade åkt hem satt jag och såg på inspelade tv program. Bl.a Tv3s "Aldrig mera fet" Jag satt och gråt stundtals, killen var så otrolig, han gick ner 104 kg på mindre än ett år från förtsta vägningen 212 kg till 108 kg……vilken prestation av killen och så glad han var!

Fina bilder ni visar.

Ha en mysig fredag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2

Go'Morron allihop!

Och tack igen för härliga bilder! Ja, det är vackert när himlen 'brinner'! Tyvärr får jag inte uppleva det särskilt ofta här - men njuter av bilder på röd- och gul-skimrande himlavalv!

Vad mysigt med Stockholmsresan, Jeanette - se till att du får några sekunder på dig att andas o vila ut också! Glad

Oj, Frodig, nu fick jag en påminnelse… fönstrena… Skäms……..
Skönt när allt är förberett inför vintern.

Här får vi njuta av 7 st plussisar idag i alla fall - jag gottar mig åt alla plusgrader varje dag, så länge de vill stanna här. Läääänge än, hoppas jag!

Ha en go' fredag allihop! Kyss
Själv ska jag dra i 'måstena' och ta hand om mitt helgbesök jag har.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
1

God middag alla. Famlar lite idag mellan tangenterna. Inte kul med stora pupiller som tefat. Ser faktiskt lite komiskt ut. Hoppas bara nu att allt är som det ska, med ögonen.

Himlen brinner verkligen så vackert. Och din bild med tingelingen Chakra.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann