Healing iFokus

Healing

Läst 460 ggr
nicke56
0

God morgon 9/11

God morgon alla nyvakna och alla andra också som vaknar senare!

Här är det -10 grader, så nu är det att klä sig ordentligt.

Önskar er alla en trevlig Fredag vad ni än hittar på att göraGlad

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Nicke och alla andra som kikar in idag.

-10 grader kallt här också. Jag hoppas det blir mildare efter lunch eftersom vi ska iväg och ha teambuilding på jobbet och det blir utomhus.

Ha en riktigt bra Fredag alla healers!

[rore]
0

Hej och godmorgon på er Nicke o Gunilla.

Hej och god morgon på er andra också som kikar in under dagen.

Vilken rofylld bild du bjuder på Gunilla. Vacker!

Dagen i dag började med tvättstugan och nu lite frukost och kik på iFokus.

Ha det så gott!

[JeanetteK]
0

Vilken otroligt fin bild Gunilla! Glad

Här är det mycket varmare, ca 8 grader. Två rådjur går här ute och äter äpplen, tyvärr har jag ingen kamera i närheten. Mycket fint är det i alla fall!

Har en förkyld son hemma från skolan idag. Skönt att det är helg på ingång.

En bild inifrån hönshuset igår. Några av våra dvärgkochinhöns som kläcktes i slutet på augusti.

Ha det bra allihop! ♥

lenjon1
0

Jag har det som Jeanette jag…med 8 grader varmt. Är innerligt tacksam så länge jag slipper kylan…dock inga rådjur utan för fönstret men så är jag också på jobbet…paff hade jag allt blivit om det hade stått två rådjur på skolgården…

Jobb som sagt, sen klippa håret - jisses så skönt, ser ut som ett troll!

Lugn och stillsam helg väntar. Ska bli ljuvligt.

Må gott vänner

Kram

frodig
0

Godmorgon Kyss!

Tack för solvackra stämningsbilden Gunilla, och dina ullhönor JeanetteK Glad.

Fredag här också Förvånad, återigen en snabbvecka, och helgen lär inte gå i nått annat tempo än veckan hittills.

Men, jag laddar med en dos rejält kaffe, en liten glutt in till er här, och sen blir det steg för steg-färdigställande av punkterna på min göra-lista.

Så, till kvällen ska jag vara med mina kompisar och bara leka och ha det roligt Tungan uteFlört!

I skogen bor det troll och andra väsen. Vem bor här tror du?

signemo
1

Goförmiddag på Er. Så fina foton Ni har lagt in.

Här är lite gråmulet. Men det gör inte så mycket, tror jag skall pyssla lite inomhus idag eftersom jag är ledig.

Ha en fin dag

Var rädda om varandra

[rore]
1

#5 Frodig!

Åhh, Där bor ju Jordmors småfolk, de lägger sina hjärtan mot marken och låter ljusets stråle sprida kärlek till allt det som växer,, så att även vi får lov att insupa livsmod och kraft.Vilken magisk platsKyss

majlar
1

God morgon. Sitter i soffan hos yngsta sonen och vaknar till en ny dag. Det var trevligt och mycket folk igår på vernissagen. Hon är duktig Sara. Härliga bilder som vanligt. # frodig, när jag förstorade bilden, dök lilltrollet fram och hälsade. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Indiania
1

Godmorgon på er alls!

Det har varit frost i natt men nu är det +6,6 grader ute och solen skiner och jag är nöjd!

Vilka fantastiska bilder ni lagt in i dag, den ena finare än den andra på olika sätt!

#8 Gårdagen var fin hör jag och mysigt har du fortfarande.

I dag skall jag hämta matbröd som jag beställt, det är ekologiskt och helt utan vetemjöl Glad

Ha en härlig fredag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
1

Go'Morron allihop!

Och tack för helt ljuvliga bilder! 
Frodig, visst sitter det en liten trollgumma i 'rotvältan'! Så mysigt!

3-4 minusgrader idag - men imorgon väntas 6-7 grader plussisar, hoppas våren kommer då! ;)

Ska skrämma iväg min förkylning så gott jag kan och brottas med diverse räkningar o andra papper idag.

Hoppas ni får en härlig och fin dag idag! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
0

God förmiddag!

Fina bilder, tack.  Oj så kallt ni har det nicke och Gunilla, här är det 8 plus,har regnat i natt.

Så fint du skrivit roreGlad

Ha en härlig dag med allt vad ni hittar på!!

frodig
0

#7 Tack för det vackra om Jordmors småfolk Rore Kyss.

Och kanske är det så att den lilla gömman jag hittat i skogen är en samlingsplats för alla möjliga småfolk, ditt lilltroll Majlar och Andina, trollmor är säkert absolut med hon också Glad.

Ha en go kväll nu kära vänner, med förkylningsompyssling, bröd utan vetemjöl och allt annat gott ni hittar på!