Healing iFokus

Healing

Läst 618 ggr
Suzan73
0

Önskar få healing

Finns det någon god själ som kan skicka lite healing därute?

Jag har provat en gång tidigare och det kändes bra men jag har inte riktigt vågat be om att få ta emot igen…Skäms lite fånigt men jag är dålig på o be om hjälp o stöd, trots att det gagnar mig.

Jag har en oro  i kroppen som håller mig tillbaka på olika sätt, både fysiskt och psykiskt.  Jag skulle så gärna få rensat ut den så jag kan ta tag i saker i mitt liv som är bekymmersamma och njuta mer av det som gör mig glad och lycklig.

Allt är inte mörkgrått men det är lite trist att känna sig bortdomnad i sina känslor…

Ha det så gott alla o sov gott!Kyss

Suzan

Andina
0

Sov Gott Suzan!

Jag skickar gärna en kort 'dos' nu inatt och fyller på under sena eftermidda'n imorgon om det går bra (gissningsvis kring 15-tiden)?

Det är bra att du ber om hjälp och stöd ändå - det är den bästa 'övningen' mot att ha svårt för att be om hjälp o stöd! 
Så, nästa gång det känns lika motigt att be om hjälp, gör det ändå! ;)

Var snäll o go' med dig själv. Andas ut din oro och stress och andas in lugn och styrka, med långa/djupa men samtidigt lugna o mjuka andetag. Tänk eller säg gärna ordet "Luuuuuugn…" samtidigt som du andas ut. 
Det hjälper din kropp till avslappning - och därmed din "tankespinnarmaskin" i huvudet (d v s hjärnan) att sakta ner.

Ha det gott du också och Zuzz gott!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Viggen96
0

Jag tipsar dig om YOGA!

I börjar är det svårt, till och med JOBBIGT att utföra pass. Fem minuter känns som år och dagar. Man blir så uttråkad.

Men i det långa lopper finner man ett fantastiskt lugn och en trygghet i sigsjälv. Jag rekomenderar detta starkt!!!!

Livet är en ständigt berg-o-dalbana. Det är bara att hänga med i svängarna. Stå ut med dalarna och lev livet!

http://www.tjugoattondeapril.blogg.se

Suzan73
0

tack snälla Andina! Jag vaknade till i morse vid femtiden, och det brukar jag inte göra… jag somnade om igen men att du skickade lite till mig inatt måste ha påverkat mig.. tyvärr kunde jag inte sitta o ta det lugnt i eftermiddag, eftersom jag jobbar på dagarna. men jag tror att det inte gjorde nån skada iaf ;-)

#2: hej, jaa yoga skulle nog funka för mig, det är väl en form av meditationObestämd

det finns fina människor på detta forum, jag är glad jag hittat hit!

Viggen96
0

Precis! Det är fantastiskt. Finns en massa olika typer.

Livet är en ständigt berg-o-dalbana. Det är bara att hänga med i svängarna. Stå ut med dalarna och lev livet!

http://www.tjugoattondeapril.blogg.se