Healing iFokus

Healing

Läst 590 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 6:e November

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag ligger jag hemma och är förkyld. Det är länge sedan det var så pass att jag var tvungen att stanna hemma från jobbet. Ska strax lägga mig igen.

Ha en riktigt bra dag alla healers!Glad

frodig
2

Men kära Gunilla, Godmorgon på dig!

Vi får väl göra gemensam sak vi andra här då och sända lite varma och omtänksamma kramar genom luften till dig. Så att du kan ligga nerbäddad och bara låta förkylningen ha sin gång. Kanske kan du sova en stund mellan varven också. Och dricka något varmt, och allt det där.

Är det något annat du behöver så säg till bara Skrattande.

Kram på dig!

[Chakra]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

#0 Ta hand om Dig idag!

Har ledig dag och behöver göra mera i trädgården innan snön kommer. Men den dröjer väl än får vi hoppas. 

Har beställt en snygg handväska och ett par varma innetofflor som jag hoppas få denna vecka. Brukar vara snabba leveranser.

Ha en fin dag!

[JeanetteK]
1

God morgon allihop! Solen skiner idag, tänk vad den gör en glad så här års!! ♥

#0 Krya på dig! Bra att du är hemma och kurerar dig.

#2 Vilken fin bild! Och jag gillar "Om du inte är nöjd med vad dina ögon ser, blunda och se med hjärtat." Så sant!

Har en dag som inte är fylld av planer. Det är inte så ofta så jag ska försöka ta tillvara på den andningspausen.

kram på er

Indiania
2

Godmorgon alla!

#0 Var rädd om dig Gunilla och vila och kurera dig på bästa sätt! Kram

#2 Chakra vilken fin bild! Hoppas du blir nöjd med din väska! Gott med varma tofflor också.Jag skickade efter en mjuk lite tuff kavajtröja och en inkahalsduk som jag inte kunde stå emot.

Ha en härlig tisdag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
2

#3 Tack!GladHjärtat vet bäst!

#4 Tack!
Skönt att höra fler som inte kan stå emotFlörtGlad

Andina
0

Go'Middag allihop i tråden!

Gunilla, vad bra att du stannar hemma och tar hand om dig själv nu! Jag håller med Frodig, och sänder över en massa värme- och healingbubblor som du får ta utav mellan nossnytningarna om du vill. Krya på dig snart och unna dig att bara vila nu!

Chakra o Indiania, vad kul att ha något gott att vänta när brevbäraren kommer! Gosigt det låter med tofflor, tröjor, halsdukar o väskor!

JeanetteK, det låter som ett bra beslut du tagit; att ta tillvara på andningspausen och bara låta Livet komma till dig, istället för att försöka jaga Livet (vilken ändå inte går att fånga)!

Själv ska jag försöka få fart på knoppen - somnade inte förrän imorse så nu är dygnsrytmen ruckad på igen, och då får knoppen det lite trögare att hänga med i början… ;))

Hjärtat vet bäst, jag håller med! Lyssna till era hjärtan! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

Tack för alla glada tillrop, kryapådigönskningar, nallar, blommor och pm.

Kram på er!Kyss

[Yazzie]
0

en fin dag tillönskas alla,

krya på dig GunillaF .

lenjon1
0

God middag vänner

Ja du Gunilla det är väl den tiden på året när vi åker på eländet…det är bara att bädda ner sig och dricka varmt. Finns inga genvägar liksom…Skickar ljus som omsluter dig och massor med krya på dig kramar

Ni andra som är friska och krya - fortsätt vara det!

Kram till er

Lena

smilax
0

God eftermiddag!

Har varit ute en stund i det fina vädret men bara för att skjutsa pappa till läkaren och katten till veterinären. Nu vilar vi lite i soffan en av kissarna och jag, mysigt med kattgos.

Gunilla: Önskar jag kunde sända över en varm kurrande katt till dig för de är så sköna att ha hos sig när man inte mår bra. Krya på dig nu och jag skickar en stoor kram och lite tankar om kattgos.

Ha en fin dag allihopa!

[GunillaF]
0

Yazzie, Lenjon och Smilax. Tack! Kyss

[rore]
0

Hej och go kvällning på er alla! Kyss

Gunilla! Varma krya på dig tanke kramar far genom etern till digKyss från mig.

Chakra!! Mmm, gillar dina ord. Dem ska jag lägga på minnnetKyss