Denna blev ja impad av - effekten liknar kinesologi.
Jag provade att dricka lite av vattnet & han drog sedan nedåt i min arm - riktigt kraftigt - & ja orkade hålla emot. Ngt ja inte kunde innan & ej heller efter att ha druckit vanligt kranvatten.
Så balansen vart mycket bättre av detta. Ja som har problem med att kroppen vill luta åt vänster!
Ska nog ta mig till ett möte hos dem för att kolla upp detta nogrannare.
De var åxå väldigt trevliga.
/L
Tack för att vi fick följa på Harmonimässan Lynxx!
Jag tycker det här var lagom, känner att om jag hade varit där irl så hade jag varit alldeles utmattad av alla intryck. Ja, det verkar då finnas allt….
Och några personer kände jag igen också 
'Wow Lynxx, tack för den snabbgenomgången av mässan. Nu känner jag mig nöjd, som om jag nästan varit där, eller iallafall ungefär som om
.
Tack Lynxx. Riktigt trevlig mässa. En del saker skulle jag med stor sannolikhet provat om jag hade varit där. Kram
Tack för du visar Lynxx, kul att få se på mässan. #29 Aurosoma gillar jag.
Känner mig också nöjd av alla intrycken! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Åh, vad roligt Lynxx! Och vilket arbete du lägger ner! Tack för det!!! 
Denna gång fick jag tillfälle att som hastigast träffa och hälsa på "Allhealing" för första gången på söndagmorgon'. Det var ett trevligt men väldigt kort möte. (Jag är med på mässan varje gång.) Många bilder och kul att få se vad man missat - det är ju så stort och så'nt enormt utbud. Men jag tycker de gör ett jättejobb, arrangörerna, för att få denna enorma mässa att fungera varje gång. Utställare, prova-på, försäljning, föredrag, seanser och gud vet allt man kan testa.
Jättehärligt att du bjuder på dina bilder, Lynxx! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Åh vad kul att få se bilder :) Roligt att det är så blandat innehåll :) jag skulle nog ha velat prova akupunktur mest av allt, det har jag aldrig gjort och det verkar spännande :D (ja, jag hade nog lika gärna velat prova sätta nålar i andra hellre än mig själv, tänk att kunna hjälpa någon som har riktigt ont!)
Vad var felet med bild nr 49?
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Tack allahopa! 
Ja de blir väldigt mycket intryck - de e därför ja fotar, så ja kan kolla sedan hemma, i lugn & ro. Bl.a. kan man ju gå in & kolla på de som har en sajt.
---
Synd att ja inte visste du var med på mässan Andina - då hade ja ju kunnat hejat (ja e inte så farlig som ja verkar- ja e ännu farligare!
).
---
Snoflinga (m.fl.): Kolla på texten i bilden - så kan nog du upptäcka felet ;-)
/L
Tack för alla bilder!
Minns en gång jag och dottern var på mässa, och det var starka energier minsann.
Man blir lätt vilsen av alla intryck man får, och sålla får man också göra, men kul att se vad som finns förstås.
#77 - Är det mannens efternamn du menar? (Jag kollade på deras hemsida, och han heter som det står i alla fall.) Annars hitter inte jag 'felet'. :)
Oj, du är farligare än så… Då är det bäst man passar sig! (Det är nog tur att du inte hittade mig där - för jag vägrar att bli bildbevis. ;) )
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Får väl kolla lokalerna noggrannare nästa ggn ;-) Men ngn bild behöver de inte bli.
---
Visst ere efternamnet - men de stavar det olika på de båda affischerna 
Undrar om de märkt det själva? Tvivlar på det. 
/L
Tack för alla bilder,kunde inte gå i år så nu fick jag ju se lite ändå.Jag var där förra året och blev så trött av så många intryck men jag ville ju prova på massa saker och gjorde det också,synd bara att det inte fanns någon bankomat på mässan..eller kanske bäst så.

Nuuuuuuuuuuuu såg jag det :)
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

/L