Healing iFokus

Healing

Läst 492 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 31:a Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goder morgon på er denna sista dag i Oktober. Vart tog den här månaden vägen då?!

Hoppas ni sovit gott och vaknar pigga och utvilade.

Ha en fin dag!Glad

[Chakra]
0

Godmorgon!

Beger mig snart hem till väsgötaslätten igenGladEn kylig morgon, men på nollan…

nicke56
1

God morgon Gunilla och alla andra också!

Nu bär det snart i väg till Sundsvall. Jag hoppas att det inte är allt för halt, men man får väl köra med förstånd.

Ha en trevlig Onsdag allihopaGlad

[GunillaF]
0

Chakra och Nicke. Ta det lugnt efter vägarna!

[JeanetteK]
0

God morgon! Här i Skåne är det soligt och lite småkyligt. Vi har just släppt ut fåren i hagen och man blir lycklig i både kropp och själ när man ser dom skutta ut mot en ny dag!

Kör försiktigt alla som ska ut på vägen.

kram

Toyan
0

God morgon!

Huu..så kallt det ser ut på bilden Gunilla. Tycker också att månaderna försvinner väldigt fort.

Så fina fåren är JeanetteK

Här är det minusgrader igen, våta vägbanor har frusit på, så ta det lugnt på vägarna här i Sörmland också!!

Ha en fin dag!Glad

majlar
0

God morgon alla. Ta det försiktigt ni som ska ut på vägarna. Fina bilder, nu börjar det likna vinter. Ha en fin dag alla och var rädda om varann

frodig
0

Godmorgon på er!

Jag gillar din kommentar Nicke, "man får väl köra med förstånd". Vilken alldeles perfekt känsla den ger Glad. Bra tänkt av dig tycker jag! Så ta det med ro alla ni som är ute och kör dessa dagar.

Och så ett särskilt Godmorgon till dig JeanetteK Kyss, som ordnat så att fåren få vara ute, dom ser verkligen glada och nöjda ut. Okej lite korthåriga Flört just nu, men det växer väl ut innan ni får vinter i Skåne gissar jag.

Efter en god och välbehövlig sömn väntar nu dagens äventyr. Håller med om att oktober blev väldig, väldigt kort i år.

wellma
0

God Morgon !

Kör försiktigt ni som ska ut på vägarna.Här snöar det och har frusit på kan tro det är halt ute på många håll i vårt land.

Nu ska jag gäspa vidare,få rumpen ur och gå och handla.Ett rackarns trökgöra men äta bör man heter det ju Skrattande

Ha en fin dag på er Glad

powerofthebass
0

godmorgon så många vackra bilder idag

Coolio- Gangster's Paradise

bästa hip hoppen jag vet  , och enbart del låten  innom hipphop jag lyssnar på

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Indiania
0

Godmorgon alla!

Fina bilder som vanligt, tack för vi får se!

Det har varit snöblandat regn här tidig morgon, nu är allt borta men det blåser ute.

I dag blir det som vanligt en promenad sedan finns det mycket att syssla med om man vill.

Ha en fin onsdag!Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[JeanetteK]
0

#7. Ja, i jämförelse med dina är de väldigt korthåriga - även när de är långhåriga! Flört Dina är ju hur fina som helst, är det gutefår???

kram

frodig
0

#11 fåren på min bild är bara "mina" ibland. Jag lånar dom liksom en stund när jag är ute och strövar i omgivningarna. Dom har sina hagar nära där jag bor.

Ägaren har sagt nån gång vilken sort det är men jag minns inte det nu och mina egna kunskaper har fallit i glömska sen länge, men håller med dig att dom är hur fina som helst Glad.

Härligt att ni har får hos er, och glad blir man när man ser at dom har det bra.

Berätta gärna föresten vilken sort det är ni har, så ska jag prova att lägga det på minnet iallafall Glad. kram till dig också.

smilax
1

Hej allihopa!

Låter både kallt och halt ute i landet så jag hoppas alla är rädda om sig på vägarna.

Här håller vi oss inne med våra kroppar fulla med salva jag och sonen. Utanför fortsätter de att asfaltera mellan husen så det ska vara klart till på fredag. Skönt med ordentliga vägar i området igen efter att de hållit på och renoverat i området de senaste åren.

Härliga bilder och särskilt alla fina fårGlad. Djur gör mig alltid lite extra glad.

Ha en riktigt bra dag allihopa under oktobers sista dag.

[Chakra]
1

Härliga bilder på fårGladJag blir glad av djur i naturen. och jag gör som du frodig; lånar dom ibland. De strövar i hagen en liten bit från mitt hus.

Andina
0

Go'Morron på eftermiddan allihop!

Och oj, vilka härliga bilder!! Tack för dem! Kyss Varma färger i en kall vinterbild, Majlar, mysigt!

Ja, Gunilla och Toyan, vart tog oktober vägen?? Jag tycker att dagar, veckor och månader bara rusar förbi…

Skönt att få komma hem igen, Chakra! Borta bra men hemma bäst!

Nicke, jaa, kör med förstånd och "ägg" under bromsfoten! Trevlig resa!

JeanetteK, gud så mysigt med de små ulltottarna! (Fast så värst ulliga verkar de inte vara på bilden… ;) ) Och så mysigt de har det!

Där var det ulliga tottar i alla fall, Frodig! Ulltottar med vackra horn! Gosigt! Jag känner nästan doften av era ulltottar JeanetteK o Frodig!

Power, jag lyssnar sällan till Hip Hop - men ska leta rätt på "din" låt o se om jag kan lyssna på den via nätet. Kuligt.

Ha skönt på prommisen, Indiania. Ska kanske ta en svängom ute på 'ägorna' också idag, vädret är i alla falla soligt och fint just nu.

Lycka till Smilax med salvandet!

Ha en fin fortsättning på dagen allihop! Glad

Själv ska jag fortsätta få lite ordning på papirena här…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[JeanetteK]
1

#12 De är en blandning mellan Texel och Finullsfår. De föddes i slutet på mars så de är inte så gamla än. Världens mysigaste♥! Glad

frodig
0

#16 var roligt Glad, det låter som riktiga mjukingar att ta i. Va mysigt att få se dom växa och bli stora och må bra.

Nu ska jag googla på bilder av eran sort Texel och Finullsfår.

Andina
1

Av någon anledning kommer jag att tänka på reklamen (Comviq?) på tv… bääää. Det lilla vita, söta lammet - barn till Familjens Svarta Får - nej, förlåt, Svarta Far!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frodig
0

hehe, inte sett Andina, men dom där associationerna dom kan hoppa iväg åt en massa oväntade håll dom, lite vilda och otyglade liksom Cool. Hmm, få se nu, som små lamm eller kalvar kanske… Kyss

Länge leve dom fria associationerna!!! Skrattande