märklig sten
Hej
Jag måste bara berätta om nåt jag upplevde för några dagar sedan. Vet inte omd et bara var tillfälligheter. Jag fick en fix ide om att jag skulle pröva sova med en sten i handen. Låter knasigt.. Jag har en slät, kritvit sten som jag plockat som jag brukar ha att stå i köket på bänken och jag fick för mig att den kanske kunde vara helande på nåt vis. har läst på forumet om sånt och tänkte pröva.
Det gick inte precis som jag tänkt mig.. Somnade med den släta stenen på min mage och vaknade tre gånger av att jag satte mig kapprakt upp och trodde att nån krossat halsen på mig så jag inte kunde andas längre.. (Brukar ha det ibland, ett par gånger i månaden och skriker på hjälp.. men aldrig 3 gånger samma natt..)
Sen sov min yngsta dotter som låg på min arm jätteoroligt och grät fast jag skulle försöka amma.. Det slutade med att jag la bort stenen och dottern sovade omedelbart och sov lugnt resten av natten..
Var det stenen som gjorde allt det här? Och hur hard en i så fall fått en sån negativ kraft? Kan man få bort det negativa?
(stenen ligger för tillfället utslängd på gården..)
Skickar med en bild som tyvärr blev suddig.. Den ville inte vara med på bild kanske..

Visst kan stenar orsaka mycket besvär. Det är många mäniskor som går förbi och det är kanske många som hållt i stenen innan, alla dessa människor kan ge stenen negativ energi.
Det har förmodligen inte alls med dig att göra, du kan prova att rena den så som det har skrivits om innan här på forumet. Vill du så kan du sen prova att ta in den och låta den ligga inne för att se om ni påverkas, det är kanske inte meningen med att du ska ha den heller men det är värt ett försök om du tyvker om den.
Mvh LisaL
tack för ditt svar. Jo, jag skall försöka. Det är så konstigt att jag alltid inbillat mig att den haft positiva energier runt sig. (kanske för att den är så fin och kritvit och slät..)
Kanske det inte alls var stenen utan bara en tillfällighet. Rena stenen i allfall så kan du anvvända den sen.
Kram/Sanna