Healing iFokus

Healing

Läst 1462 ggr
nicke56
0

God morgon 24/10

God morgon alla som har vaknat och ni som vaknar senare!

Här har det blåst och regnat, inge vidare väder. Men man får ta det som det är. Nu bär det i väg till jobbet.

Ha en bra Onsdag vad ni än hittar på att göraGlad

Toyan
0

God morgon nicke56 och övriga!

Här regnar inte men är väldigt blåsigt, svårt att sia om hur det blir resten av dagenObestämd

En fin onsdag önskar jag till erGlad

Andina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron Nicke! Och Go'Morron alla som tittar in!

Mulet och + 2 grader här - ca 6 grader ska vi få mitt på da'n. Men inatt och imorgon blir det kallt… minusgrader! Fy bubblan… Nu har vi bara drygt en vecka kvar av oktober, tiden bara flyger iväg. Jag förväntar mig att den ska göra det även i vinter, för då har vi snart våren här igen! Glad

Dagens övningar blir att dyka ner i pappershögarna…

En sprakande fin onsdag på er alla! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
0

Go'Morron Toyan också, som slank in 'emellan'! Glad

Klättrar ni utmed väggarna ibland? Förvånad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Skogshumblan
0

God morgon alla fina. Vilken ljuvlig bild Andina, jag vill ha en sådan också! Idag blir jag hemma. Min dotter kraxar och snörvlar om vartannat så jag kan inte med att skicka iväg henne även om hon är pigg och feberfri. Vi tar en dag med böcker, soffmys och så istället och tar ny tag i morgon. :) Önskar er alla en fin dag vad ni än gör av den :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
0

Godmorgon!

[rore]
0

Godmorgon på er alla!

Kaffet urdrucket och stilla stund med block och penna avklarad. Det satte igång nått djupt där inne… Käns i magen.

Härlig vacker bild du bjuder på Andina. Vad är det för något som hänger och dinglar så vackert,, och var får "man" tag på en sån. *mitt inre ropar vill också ha*Tungan ute

Här blåser det en del och jag hoppas på att eventuella regnmoln blåser iväg,, hade tänkt en stund i naturen med en fin vän idag.

[GunillaF]
0

God morgon på er!

2 månader kvar till julafton!Flört

Jobbar hela dagen och i kväll blir det seans. Fullt upp!

Ha en fin dagKyss

majlar
0

Goder morgon alla.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Elpida
0

#2 Åh så fin, ja den hade passat fint även hos mig Skrattande

#8 Ljuvligt majlar!!!!

God morgon!

Lite kallt ute idag, jag har precis kört dottern till bussen. Först klassresa till Sthlm och sen till Barcelona med kärleken och hans familj - saknar henne redan! En lugn dag blir det och jag ska passa på att meditera lite.

Hoppas det klarnar upp till en solig höstdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

wellma
0

God Morgon på er !

Ja jösses om två månader är det Julafton.

Härliga bilder ni bjuder på Cool

Ha en fin dag på er Glad

Andina
0

#4, 6 - Det är en fönsterdekoration/-hänge/solfångare som jag fått av en vän en gång i tiden, så jag vet inte var hon hittat den. Jag har ett par andra lite likadana hängen också, men långt ifrån lika fina…

Vad spännande med seans, Gunilla. Det vill vi höra mer om se'n! ;))

frodig
0

Godmorgon Kyss!

Tack för alla ljuvliga bilder och fina morgonhälsningar. Händerna, löven, vägen, och dom inre bilder ni målar upp Glad.

Vill också ha en sån däringa fin Andina, kan såna finnas kvar att köpa nånstans tro?

Här kommer mera löv!

Indiania
0

Godmorgon på er alla!

Vilka ljuvliga bilder ni visar i dag och din solfångare är så fin Andina.

Här är det fint väder i dag och 6,5 gr ute.

I dag skall jag delta i Volvobussars manifestation, 400 arbetare blir av med sina jobb 31 juni nästa år och min gubbe arbetar där. Vi skall gå från fabriken till stortorget och hoppas vi blir många som ställer upp!LO,s förbundsordförande Karl-Petter Torwaldsson kommer också att vara där.

I går var jag bjuden på bio och såg "The Ark" en fransk stumfilm inspelad 2011, den var verkligen sevärd en konst att få fram så mycket känslor enbart med musikens hjälp. Inte konstigt att den fått 5 Oscars, rekommenderas.

Ha en härlig onsdag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

smilax
0

God förmiddag!

Verkligen härliga bilder ni visar idag och jag håller med de andra att Andinas solfångare gav en verklign "vill ha" känsla när jag såg den Glad

Indiania: Håller tummarna för att det går bra för din gubbe och att de lyssnar på er på demonstrationen.

Själv ska jag ägna dagen åt att ta hand om min nykastrerade lilla kisse som vinglar runt med tratt runt huvudet. Just nu vilar hon med mig i soffan, trattbefriad för en stund. Men jag måste en sväng till apoteket för att hämta ögonsalva till henne och något som Frasse ska ha på maten för sin mage. Den stackaren fick laxermedel och röntgades hos veterinären igår. Han har rekommendationer om burkmat, mycket vatten att dricka och låda på gården för han gillar att göra sina behov ute istället för inne Glad. Lite ovanliga veterinärrekommendationer men det är bara att fixa.

Huvaligen! Hela huset skakar för de håller fortfarande på att fixa ute mellan husen för asfalteringen. Hoppas de blir klara snart för nu har huset skakat i två veckor och både son, katter och jag är trötta på vibbrationerna och oljudet.

Ha det så skönt i höstvädret!