Lever i nuet!
Kom på mig själv härom kvällen med att vara i nuet. Jisses vad förvånad jag blev, det trodde jag inte att jag skulle klara på länge länge än!
Men det är en så skön känsla att vara i det som är här och nu och inte oroa mig för allt och inget som antingen redan varit eller som kanske kan komma. Nä det som varit får vara där och det som kommer kan jag oroa mig för när det finns anledning.
Var bara tvungen att skryta lite…. 
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Vad härligt Skogshumblan! 
Det är skönt att släppa taget om dåtid och framtid.
Härligt och jag längtar så efter att vara där du är….
Det slog mig tidigare i kväll att jag längtar efter nuet, att få tiden då jag känner att jag bara kan vara här och nu…men just nu är den långt borta och jag vet också att den lär vänta på sig…
men det är gott att läsa det du skriver för att om inte annat påminna sig själv att dit hän vill jag också och att försöka sträva
Kram på dig Skogshumblan
Lena
Visst ar det harligt Skogshumblan!
Och nar man har natt dit,, sa ar det aven latta att komma tillbaka om man skulle raka glida ivag
Man vet den underbara kanslan av att leva i nuet, man har upplevt den, och man vet att man latt kan hitta tillbaka till den!
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
GRATTIS Skogshumblan!
JA, det är en fantastisk känsla. Härligt!!
Så'na här "skryttrådar" gillar jag! Grattis Skogshumblan! Där kommer du att hålla till mycket hoppas jag! I Nuet!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Lena, du kommer så småningom:) Jag ska stå här och applådera dig stående när du kommer! Ni andra. Tack för att ni delar min glädje över nuet.
/ Skogshumblan
Härlig "skryttråd" det här
!
Ser ni att jag dansar runt lite här på golvet
när jag sjunger Hurra, hurra, hurra
!
Grattis Skogshumblan!
Ja frodig, jag bjuder upp till en "lev i nuet"-ringdans. Tycker vi drar med oss alla vi ser på vägen:)
/ Skogshumblan
Det är stort att skryta. Det smittar och är helt underbart. Då har man kommit en bra bit på vägen. Grattis och kram
Jaaa, vilken härlig idé, det gör vi
!
Tack Majlar. Du gav mig en skön insikt om "skryt". Den tar jag med mig resten av mitt liv!
/ Skogshumblan