Healing iFokus

Healing

Etikettalternativbehandling
Läst 425 ggr
KråkansFåglar
0

Vad ska jag söka efter?

Jag är inte så involverad på sånt här men nyfiken.

Vet att en vän var på nån  hälsomässa för nåt tag sedan där någon tog upp ev problem hon hade och gav råd för framtiden. 

Jag är lite sugen på att testa själv, men vad är det jag ska söka efter?

www.krakansfaglar.n.nu

[GunillaF]
0

Är det en healer du söker för din hälsa och välmående eller kan det vara en tarotläggare du vill ha fatt i?

KråkansFåglar
0

ingen aning faktisk vad gör dem?

www.krakansfaglar.n.nu

[GunillaF]
0

Det är omöjligt att svara på var du ska söka om du inte berättar ungefär vad du söker information om.

Vill du ha healing för ditt välmående eller krämpor du har kan du be om det här inne, eller kontakte en healer i din närhet. Healing är kärleksfull energi som du får ta emot från andevärlden så en självläkning kan ske av ditt onda t.ex.

Tarot är kort som läggs för dig. Jag är inte så bekant med det, men tror att man kan "se" dåtid, nutid och framtid.

Är det andevärlden du söker info om så fråga inne på Övernaturligt iFokus

KråkansFåglar
0

ok tack :)

www.krakansfaglar.n.nu

Andina
0

Ja, jag håller med Gunilla, för ditt välmående kan du söka dig till Healing. Vill du ha råd och guidning så skulle jag rekommendera Vägledning av något slag. Att spå framtiden, tror jag inte leder till så mycket välbefinnande egentligen, varken fysiskt eller ickefysiskt, utan istället ger det väl mer en känsla av att man har lite "kontroll" i livet.

Så för inre och 'yttre' välbefinnandet skulle jag rekommendera att prova healing och vägledning.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing