Healing iFokus

Healing

Läst 470 ggr
[rore]
0

22:a oktober- måndag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå och en riktigt godmorgon på er alla!

Höstens regntunga moln hänger kvar men lite sol skulle visst kika fram idag *hoppas*

Som tur är bjuder förtfarande modernatur på ett färgsprakande skådespel, som jag gärna vilar ögonen på.

Nu dags för en värmande kopp kaffe.

Kram till den som vill haKyss

Toyan
1

God morgon rore och alla som kommer!

Åter en ny vecka med nya tag och möjligheter.

Tror vi kommer att få se solen här också idag, känns som att det behövsGlad

Tar emot kramen och ger en tillbaka, nu dags att jag gör mig i ordning för dagens jobb.

Ha en riktigt fin dag alla healersGlad

Elpida
0

Hej hej

Tittar in och önskar alla en fin måndagKyss

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

lenjon1
0

God morgon på er allesammans

Klart jag vill ha en kram rore…jag kramar tillbaka

En vanlig måndag så här långt! Mörkt ute så vilket väder vi bjuds på vet i katten. Men det regnar i alla fall inte

Kram

Lena

wellma
0

God Morgon !

Tunga skyar,mörkt och murrigt.Trivs Cool

En fin dag till er Glad

Denna kommentar har tagits bort.
majlar
0

God morgon alla. Här skiner solen och det svindlar för ögonen av den färgprakt som hänger sig kvar.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Spanaren
0

Hej alla!

2-siffrig kyla under natten. Dagen randades med lite sol men nu helmulet och lite snö utlovas *hurra*. Skickar med en bild sen i morse. Kram till Rore och alla andra/ kram

Ps 10-11 minusgrader som mest

[Chakra]
0

Godmorgon!

Har bakat scones på morgonen. Inväntar gäster idag!

Önskar er en fin höstdag!

[GunillaF]
0

Go förmidda!

iFokus strular verkligen idag. Kom in några minuter i morse, sedan var det kört. Måste kolla vad killarna för iFokus håller på med.

Ha en fin Måndag alla healare!Kyss

frodig
0

# hmm, märkte det Gunilla.

Godmorgon på er! Jag ansluter mig glatt till kramkalaset och returer tigerstudsar iväg till er allihopa Glad.

Solen flög in lågt i öster här i morse, så pass att jag blev riktigt bländad, inte illa alls, fick ta ett extra djupt och glatt andetag där i strålarna.

En bild från gårdagens blötpromenad.

smilax
2

God morgon på er alla!

Vilka härliga bilder ni bjuder på!Glad

Klart jag vill ha en kram Rore och du får en stor kram tillbaka. Skickar också kramar till alla som vill ha.

Vaknade av att hela huset skakade idag. De håller på att fixa iordning marken innan de ska asfaltera mellan husen. Inget mysigt uppvaknande. Men desto mysigare när jag nu la mig en stund här i soffan med datorn. Min något försiktiga kisse Pontus kommer smygande under bordet och plötsligt hoppar han upp på min mage och vill bli klappad en stund. Det har aldrig någonsin hänt tidigare. Nu ligger han här vi mina fötter och han måste verkligen fått ett anfall av "jag måste nog vara som en vanlig katt och vara lite social och gosig". Jag njuter så länge det varar Skrattande

Andina
0

God Mittpådagen allihop!

Tittar in som hastigast för att önska er alla en fin dag!

Slinker snabbt ut igen - och tittar in senare idag.

HareGodis!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Godeftermiddag på er!

Har varit lite upptagen under dagen, fick ett mysigt kuvert i brevlådan i dag, sån´t värmer! Glad

Så klart vill jag också ha en kram av dig Rore!

Ha en fin fortsättning på dagen! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "