Healing iFokus

Healing

Läst 488 ggr
smilax
0

God morgon 21 oktober!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj är jag först ut här idag.

God morgon denna mulna höstdag.

Blött är det ute men varmt och skönt inne. Min särbo har åkt iväg ett tag och sonen sover som en stock. Bara katterna och jag vakna. Njuter av kattgos och en god kopp te i soffan.

Blev tyvärr inten tjejträff igår för jag mådde inte så bra. Det får bli en annan gång. Idag ska sonen och jag en sväng till centrum för övrigt får dagen bli som den blirGlad

Ha det så bra alla härliga människor här inne och njut av dagen!

Spanaren
0

God morgon Smilax och alla andra. Även en solig dag idag med minusgrader. Som mest 8,3 grader under natten. När jag och Sokko kom in efter vår prommis var det minus 4,3 grader. Ha det/kram

Skogshumblan
1

God morgon Smilax, Spanaren & ni andra. Tråkigt att du inte kom iväg på tjejträff Smilax. Hoppas du känner dig bättre idag. Spanaren, kul att se dig igen, var ett tag sen:) Här är blött och grått ute så jag håller mig nog inne idag. Ska försöka få något gjort idag men skam vet om jag orkar ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
0

Godmorgon Smilax, Spanaren och ni andra!

Här är det uppehåll i dag, skönt att slippa regnet.Så fina ni är på bilden Smilax!

I dag blir det en tur till dottern och kanske lite shopping också.

Ha en bra söndag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
0

God morgon!

Fin bild på er Smilax, så mysigt det ser ut, krya på dig.

Regnar inte nu så efter lunch blir det en promenad, för övrigt en lugn dag.

Ha en fin söndag allihopaGlad

[GunillaF]
0

God förmiddag.

Här tittar solen fram och det känns bra efter dimman som kom i går mitt på dagen och låg som ett lock över oss.

Härlig bild Smilax.

Ha en fin dag allesammans!Glad

frodig
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Söndag på er så här mitt på dan!

Tack för fina bilden på er Smilax. Ett typiskt fint kattläge det där Glad.

Dagen går långsamt igång här hos mig även om jag startade upp redan vid femtiden.

Lite extra mys önskar jag er alla.

majlar
0

God middag på er. Här är det lite ljummet i luften och skönt att vara i. Kom precis hem från söndagens brasträff.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Spanaren
0

Ps Glömde av att säga vad du och din kisse är fina på bild Flört

Ds # 2 Vink i vink … du har min älsklingsblomma som nick de du *ler*

smilax
0

Tack allaSkrattande. Lilla fröken Lizzie har suttit som ett plåster på mig sedan i morse. Men just nu far hon runt och jagar ett sugrör på nedervåningen. Varför ha dyra kattleksaker när ett sugrör, en papperstuss och en pingisboll är favoriternaGlad De andra roar sig med att sova i varsit hörn. Jaha nu kom hon hit igen. Tror hon vet när jag tänker på henne.

[Älskamig]
0

God kväll säger jag istället. :) Hoppas du har sluppit regnet idag. Nu när jag kollar ut ser jag blå himmel och sol i kanterna. Kan det vara så hos dig med? :)
Tråkigt att det inte blev någon tjejträff. Du får ta igen det en annan dag.

Kram på dig!

Skogshumblan
0

Spanaren, åh si där. Den här skönheten växer vid vår brevlåda om somrarna. Det är en riktig skönhet!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Andina
0

God kväll allihop!
Tittar in som lite hastigast för att önska er en god fortsättning på kvällen och en lika god natt!

Själv är jag, katten och pappisarna 'äntligen' ensamma i huset och får lite utrymme för oss själva. Det har varit en väldigt trevlig helg med besök, men det är alltid skönt när man får ha 'sitt hem för sig själv' också! ;)

Så, fix och lite pyssel samt stanna upp och bara vara väntar nu - tills John Blund visar sig igen! (Han var dålig på det inatt…)

Har inte läst igenom tråden - men ska läsa på lite mer imorgon från trådarna på sistone.

Men en härligt vacker katt har du Smilax! Tjejträffar återkommer oftast med 'jämna mellanrum'! Flört

Goder Afton alla fina själar!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing