Healing iFokus

Healing

Läst 472 ggr
[GunillaF]
1

God morgon 20:e Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har tagit ordentligt lång sovmorgon idag. Så himla skönt! Jag hoppas att ni också sovit gott och länge. Solen skiner och marken är vit av frost.

I dag ska jag ta dagen precis som den kommer. Ingen planering. Det blir spännande att se hur den blir.

Ha en fin Lördag alla healers!Kyss

Skogshumblan
1

God förmiddag Gunilla och alla ni andra. Så gott få sova lite extra länge Gunilla. Hoppas din dag blir fin och så loj du önskar. Själv kör jag på "loj & ledig" så det får blir som det blir:) Hoppas ni alla får en skön helg. Andas djupt och varva ner, och fortsätt sedan med det ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

smilax
1

God morgon Gunilla och alla andra som tittar in!

Jag vaknade tidigt med min kille som sov här i natt. Har ätit en god frukost och funderar på att ta mig iväg till second hand butiken som bara har öppet på lördagar. Sen hoppas jag komma iväg på en tjejmiddag ikväll. Som jag mår nu ska det nog gå braGlad.  Regnet droppar ner här men en av kissarna sitter där ute i alla fall. Två ligger hos sonen och sover och den sista har gosat in sig i en filt i fåtöljen. Tar lite emot att ta sig ut men jag gör nog det i alla fall.

Ha en riktigt bra dag allihopa!

Toyan
1

En god morgon till er alla!

Ingen sovmorgon här, men sovit bra.

Här är det duggregn idag igen och nästan vindstilla.

Tar dagen som den kommer precis som GunillaGlad

Ha det gott vad ni än hittar på!

wellma
1

God Morgon !

Sovmorgon blev det här också ,dagen får bli som dagen vill,bara följer med och njuter.Vacker bild Gunilla.

Ha en fin dag på er Glad

Lynxx
0

Mor'n!

Blött & grått för omväxling skull…Flört

---

Ingen rolig väg ut till mig - smal, kurvig & backig - väldigt många olyckor har ja sett - trots att ja inte kör så ofta :-/

Folk missar vägen & hamnar i diket & gör skrot av kärran! Senast i natt, en som gjorde skräp av en volvo. Ja vet inte hur det gick för den/de i bilen.

---

Tänk på de när ni kör i mörkret & blöttan!

---

Ha de!

/L

[GunillaF]
1

#4 Bilden tog jag vid en liten sjö en mil från där jag bor.

Elpida
1

God morgon

Fina… och mindre fina bilder i tråden. Ja det är dags att tänka efter vid mörkerkörning. Det tar lite tid för folk att inse att de inte längre är synliga om höstkvällarna - dags att plocka fram reflexerna!

Här tog vi oxå sovmorgon - ljuvligtGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Farwuq
1

Go'midda.

I dag har vi sol och varmt, +17°C.

Cool

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Indiania
1

Godförmiddag på er!

Jag har också sovit gott och länge i dag! Så fin din bild är Gunilla!

Här blir dagen som den blir ev åker vi till Karlstad och dottern i dag eller i morgon.

Ha en härlig lördag! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
1

Tittar in mellan två jobbGladeller delad tur om man hellre vill kalla det så.

En riktig blöt höstdag i Skaraborg idag!

Spanaren
1

Tjena, tjena Glad

Strålande sol och just nu några plusgrader. Våra vinterdäck är på men ser att grannen lägger på sina just nu. Kör försiktigt och njut av allt fint som ni ser om inte annat njut av vackra bilder i denna tråd/kram

[rore]
1

Morgon har övergått till eftermiddag, så jag önskar er alla en god sådan.

Här har vi pluss grader och regn,regn och regn,, det är riktigt grått där ute. Men de gulnande och röda löven lyser upp fortfarande.

Lite trött och tagen känner mig, så det ska bli skönt med nästan en veckas ledighet.

Ha det så gott!

frodig
1

Gokväll på er. Det låter skönt att ni är många som tagit dagen lite lojt och ledigt. Det har jag också, inklusive lite sovmorgon.

Visserligaren har jag flyttat runt bland mina femton kartonger (ja, dom är fortfarande femton) men inte ägnat dem nån större uppmärksamhet. En regnpromenad blev det under eftermiddan, och dom vackra löven syns fortfarande häromkring också.

Tack för påminnelsen Lynxx och Elpida och Spanaren. Mina reflexer åkte på igår före kvällspromenaden. Det blir verkligen svart i höstmörkret och dom blöta vägbanorna. Och förädiskt.

För övrigt är det skönt att ta det lite lugnt så att livsandarna får slå sig till ro i höstmörkret.

Go kväll på er allesammans.