Healing iFokus

Healing

Läst 659 ggr
[rore]
2012-10-19 06:25
0

19:e oktober - fredag

Godmorgon alla! Veckan har sprungit iväg och nu är det fredag igen. Ledigheten är inom räckhåll :) Längtar efter den. Ha det så gott!

wellma
2012-10-19 06:33
0

Morrn morrn på er alla Glad

Ja tiden den rusar på,tyckte nyss det var midsommar och här är vi mitt i den härliga hösten.

Ha en härlig Fredag alla Glad

Vad sägs om den här,1800-talets dator kanske ,en Griffel Dator Skrattande

_
_

[GunillaF]
2012-10-19 07:21
0

God morgon rore, wellma och alla andra som kikar in.

Ja nu är helgen nära. Ser verkligen fram mot den. Veckor och månader går snabbt och snart är det jul Flört

Fin dator du har wellma!Skrattande

Ha nu en riktigt fin dag allesammans!Kyss

[Chakra]
2012-10-19 07:34
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Helgarbete väntar, men det känns bara bra.

Önskar er en skön fredag!

Toyan
2012-10-19 08:05
0

God morgon!

Härliga fredag..hoppas den blir riktigt fin för er alla härliga healersGlad

majlar
2012-10-19 08:24
0

God morgon alla. Visst rusar tiden. Fånga den.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Spanaren
2012-10-19 09:08
0

Nämen hej på er alla Flört

Vi kom nyss in från en härlig prommis. Vi mötte en man med sin två små söta Finnsspetsvalpar. 2 små … Sokko såg lite kul ut vid detta fina möte. Ha en bra dag/kram

Indiania
2012-10-19 09:35
0

Godmorgon alla!

Här blev det sovmorgon i dag, det var inte fel det heller.

Nu skall jag äta frukost och dricka kaffe, sedan blir det lite dammsugning.Det är uppehåll från regnandet det ser ut som solen  vill fram också!

Ha en härlig fredag och myskväll! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
2012-10-19 10:51
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Kyss!

Ja jisses ja, vad den rusa på den däringa tiden.

Som vanligt är det härligt att få dom små glimtarna från er.

Sen frukost här nu, har liksom använt morgonen till en massa annat, men snart blir det nya tag med dom femton kartongerna jag nämnde igår. Nää dom blev inte klara så det är bara att ta nya tag, för varken jag eller dom kommer undan Tungan ute.

Skogen lockade på mig och pratade igår, så jag tog mig en seneftermiddagstur och den satte sig fint i kroppen den.

Fin och bra Fredag på er allesammans!

Andina
2012-10-19 12:51
0

Go'Morron på Eftermidda'n allihop!

Här blir det lite röja o fixa och en hel del utomhus hoppas jag - för det är härliga 12 plusgrader i luften idag. Får lite praktisk hjälp av besöket också, kul. Igår var vi två st som flyttade 900-1000 kg ved - det gillade musklerna… ;)

Regnet hänger där och dinglar - lär väl falla lite droppar under dagen. Men så skönt att kunna ha dörrar och fönster öppna "på riktigt" igen.

Tack för härliga bilder också! Griffeldatorn - det låter som en lagom komplicerad dator! Kuligt!

Ha en fin fredag på er allihop - lediga eller på jobb! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

smilax
2012-10-19 13:16
1

Hej allihopa!

Katterna och jag känner oss helt skakiga för hela huset skakar. De håller på att platta till marken mellan husen för att lägga på ny asfalt så allt vibbrerar hela tiden. Nåja vi tar oss en sen frukost och vilar lite i soffan. En katt på ryggstödet, en på armstödet bakom nacken, en på katträdet och en tittar på mig bortifrån hyllan. Så härligt med så många pälsklingar.Glad

Spanaren: Såg bilden på din fina hund förut, vilken härlig lurvbollGlad och så mysigt att träffa på småvalpar.

Hoppas ni alla får en riktigt härlig dag!

Som vanligt är det så skönt att läsa vad ni alla skriver och vara lite här inne på healingsidan för det får mig att må bättre när jag är hemma och kurerar mig efter operationen. Ni utstrålar positiv energi Glad Även om jag inte han heala själv och inte riktigt är så öppen för andlighet som jag kanske skulle önska ibland så är ni alla bara för härliga!

Elpida
2012-10-19 14:57
1

God eftermiddag!

Började morgonen med besök hos osteopaten. Blev väldigt trött efteråt och vilade lite tills jag hade lunchpasset i zumba. Blev heeeelt färdig!!! En dusch och lite mat så är jag väl mer som folk igen, ska ändå ta en liten vilopaus i soffan så jag orkar med fredagskväll och mys!Glad

Må så gott!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus