Mor'n 18/10 2012
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mor'n!
De bidde ingen bilhämtning i går - det blir i dag ist.
---
Katt på burk - kan de va nått? 
Curious Kitten Jumps Into Jar
https://www.youtube.com/watch?v=rzHD7uQ96yA
---
Samling inför natten.
---
Ha de!
/L

God morgon Lynxx och alla som tittar in.
Lycka till med bilen!
Mulet och 7 grader men inget regn, inte ännu i alla fall
Ha en fin dag!!
God morgon Lynxx, Toyan och alla andra.
Hihi vilken katt. Tänk om man vore så där vig!
Nu har så gott som all snö som föll, regnat bort. Förhoppningsvis dröjer det länge innan nästa snöfall.
Nu iväg till jobbet. Ha en bra dag alla healers!
God Morgon !
Ha en fin dag på er 
Usch jag tyckte det var hemskt synd om katten. Han fick verkligen kämpa för att komma både upp och ner.
God morgon förresten.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Godmorgon alla!
Lynx: Vilken knaskisse
….envis som sjutton!
Indiania: Skönt att du är på bättringsvägen
Här är det grått och mulet. Tänker på de på jobbet som ska åka med alla barnen till Tom Tits idag. Är både glad och ledsen att jag inte är med. Det är tufft att åka med så många barn men samtidigt är det himla kul att se hur roligt de kan ha det på Tom Tits.
Ska nog ta en sväng till jobbet och lämna läkarintyg men sen blir det inte så mycket mer idag. Kissarna och jag vilar en liten stund till först 
Ha en bra dag alla härliga människor!
Go'Middag! Tittar in utan att ha läst, får göra det senare vid tillfälle. Huset full och väntar vedleverans när som helst. Se'n blir det att kånka 2 kbm ved upp för backen - d v s lasta i bilen, och se'n ur bilen…
Önskar er alla en riktigt fin dag i alla fall! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Hmm, sent om sider kommer jag in här då. Goeftermiddag på er
!
Gör som Andina och läser senare. Hoppas ni tar hand om er idag!
Jag ska ta hand om femton, jaa ungefär femton lådor med papper och tyger av olika slag. Innan kvällen ska dom få känna sig väl sedda och uppsnyggade, där somt får förvandlas till nya energier och annat få en mera uppdaterad status
. Tjaa, friskt vågat hälften vunnet säger man ju.