Jag kan heala!
Som många nog vet så var jag på en medium kurs i helgen.
Det var mycket roligt och givande.
En sak som jag märkte först efteråt var förmågan att ge healing.
Min pojkvän hade jätteont i magen igårkväll, och jag ville så gärna hjälpa honom!
jag bad om helande krafter från universum och lade mina händer strax ovanför hans buk. Till min förvåning började det det knorra hejdlöst i magen på honom och när jag kände mig klar drog han en djjup lättnadssuck!
Han har sagt både igår och idag att det känns mycket mycket bättre! Och fast han inte riktigt har förstått vad hela det här mediala/övernaturliga/andliga går ut på så hjälpte healingen honom.
Jag har aldrig direkt provat att ge healing på det sättet men det var så lätt.
Och min guide var med och hjälpte mig!
Det måste ha varit en stor blockering som föll av mig under kursens gång, för nu går saker och ting som smort!
Eftersom jag blev så glad över att det fungerade på min pojkvän, så kom jag och tänka på min katt, som inte är särskilt/nämnvärt gosig av sig. Hon stukade foten för ett tag sedan och har haft jätte ont.
Jag satte mig på huk, och gjorde samma procedur på henne och vips, hon sprang inte iväg utan låg bara där och tog emot liksom.
När jag var klar så började hon springa efter mig och jama och gosade väldigt mycket och jag kunde nästan höra tacksamheten från henne!
lite senare så hörde jag min bror skrika "HON HAR INTE ONT I BENET!" då sprang hon runt som vanligt!
helt otroligt!
Men jag är fortfarande i en upptäckande fas, och har som sagt inte landat riktigt efter kursen! Så jag själv är fortfarande verkligt förvånad!
tack för att jag får dela med mig!
kramar
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Härligt, jag är inte det minsta förvånad över att du kan hela 
Det är så härligt kan jag lova!!
Visst känns det underbart att kunna hjälpa och detta är bara början!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Härligt. Kram
indiania, ja det är det! jag ser verkligen framemot vad framtiden har att erbjuda!
kramar till er alla!
Vad underbart det låter! Vilken oerhört spännande värld som håller på att öppna sig för dig!
Vilken resa du är på Henrik! Jag känner glädjen i dina rader!
Fortsätt och du…. GRATTIS!
Tack så mycket Gunilla!
KRAM!
Goa vännen…dina ord gör mig så lycklig för det är så himla kul att läsa om din resa du gör…det är verkligen många grattis till dig från mig.
Kram
Lena
Tack lenjon1
kramar!
Jag ler jättefånigt över hela kroppen :D :D :D
Underbart!! 
woooow, så härligt!!!!! massor av kärlek till dig ville komma genom mig när jag läste det!!!!!! ♥♥♥♥ och ett tjohoo!!!
Vad roligt Henrik! Det händer mycket för dig 
Sajtvärd på Övernaturligt
Så roligt att du berättar
, verkligen härligt att höra. Och som många andra sagt, vilken spännande resa du är ute på. Kram och lycka till med fortsättningen Henrik
!

Henrik - gratulerar! Vilken härlig läsning, det glädjer mig verkligen. Nu är det bara att fortsätta, men öppet hjärta och sinne! Stort lycka till!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
har alltid undrat varför det strömmar energi genom händerna på mig. Är det min egen energi som flödar eller är det så det känns när man skickar healing som man fått..
och grattis föresten!
Tack så mycket allihopa! kramar<3