God morgon 16:e oktober
God Morgon på er !
Nu kommer vintern,vi skulle kunna få snö även här idag men det förvandlas nog till regn skulle jag tro.
Önskar er alla en skön dag med eller utan snö 
Go'Morron i tråden!
Jahapp, så det blir vinter i år också. Vilken tajming med däckbytet, Gunilla!
Det är väl dags att byta däck här också snart… kanske gör det i slutet av veckan, vi har en "drive-in" för däckbyte här varje år, på parkeringen utanför Coop Forum, och igår slog de upp portarna för denna säsong. Det är praktiskt med Drive-in-däckbyte, men väljer man fel tider kan man få stå i en lååång kö.
Hoppas att det inte snöar mycket då, Wellma, om det övergår till regn… det kan ju bli så halt annars!
Härlig bild - vintern är vacker! Synd att den ska vara så kall bara.
Snön ser inte ut att komma hit den närmaste veckan i alla fall - men friska vindar har hållt mig vaken mest hela natten. Så lite pömsig är jag allt fortfarande.
Ha en fin tisdag allihop! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God morgon!
Vacker bild Gunilla. Är det inte lite tidigt för snö? här får den gärna vänta till december.
Har regnat i natt, nu är det blåsigt och 4 grader.
Snart dags för mig att åka till jobbet.
Ha fin tisdag allihopa
Godförmiddag!
Tittar in och önskar er alla en bra dag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag alla.
Nyss hemkommen efter en färd till Karlstads sjukhus. Var med mitt äldsta barnbarn för kontroll.
Härligt med snö, men lite tidigt kan man tycka. Det har väl inte hunnit frysa under ännu. Det blir så blaskigt, men visst är det kul för barnen som inte fick bada i somras, nu kan dom ta fram skidorna och pulkan istället.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Godmorgon alla Rara
!
Fint att ni har tagit hand om dagen så här långt.
Idag ska jag klä mig varmt och ta en ärenderunda på cykeln. Det är kallt och solen skiner.
Gunilla, rätt däck på rätt dag
!
Och Indiania, hoppas du kan fortsätta kurera dig så du blir frisk och kry igen
!
Jag önskar er alla en bra tisdag, och återkommer med "bubblor" till den som vill ha när jag cyklat runt och samlat på mig nya
!

God kväll på er alla!
Låter som det verkligen är vinter på väg till många av oss. Tur du hade med däckbyter Gunilla :-)
Här har det varit en skön höstdag. Katterna har suttit ute på uteplatsen och haft det bra ända tills elaka matte skulle ge alla avmaskningsmedel
.
Jag har tillbringat dagen med läkarbesök för att kolla upp näsan efter operationen i torsdags. Visade sig att nästäppan på vänster sida inte bara var koagulerat blod utan en polyp som fallit ner ifrån en högre bihåla när läkaren utvidgat gångarna till de nedre bihålorna. Så han höll på ett tag med att suga rent och skära bort polypen. Kändes som han plockade bort halva hjärnan
. Men efteråt kunde jag andas fritt. Just nu är det lite täppt igen men det blöder ju fortfarande så jag måste skölja näsan några gånger per dag för att få bort allt koagulerat blod…..så lagom mysigt
. Nåja nu ska väl allt gå åt det bättre hållet. Fick penicillin och ska vila. Förhoppningsvis slipper jag kortisonnässpray och inhalator efter detta 
Hoppas du mår bättre Indiania! Majlar, hoppas allt gick bra med barnbarnet. Frodig, skönt med en cykeltur och jag fångar gärna lite bubblor av dig 
Ha en skön kväll allihopa!
#7 Vilken otur du haft Smilax men hoppas allt skall rätta till sig nu.Var rädd om dig! Kram och tack för hälsningen, är fortfarande hängig och har ont i nacken .
#6 Hoppas du hade en fin cykeltur och jag tar gärna emot dina bubblor!Kram

# 7. Hoppas du får ordning på din lilla nos nu, du också, smilax. Kram på dig. # 8 kram till dig med Indiania.
Mycket att stå i idag, så det ska bli skönt att sova snart
Krya på er alla "sjuklingar"
#9 Kram tillbaka fina Majlar! 
Gårdagkvällen blev "fullproppad" med ungdomar här hos mig, som skulle prata om än det ena och än det andra, så jag valde att vara med dom. Min cykeltur blev lång och härlig så jag kom hem pigg och alert.
Nog tänkte jag på er som jag kände på mig tackat ja till lite stärkande och läkande bubblor. Så vad sägs om lite bubblor nu på förmiddan istället Smilax och Indiania?
Ni kan ju fånga dom när det passar er helt enkelt. Dom får ligga där uppe och sväva så länge
. På hälften av dom står det Styrka och på resten står det Läkning.
(Och så kommer ni väl ihåg att dricka ordentligt också båda två
).
#12 Tack Frodig!
Detta fick ja se just nu så nu är hälften på plats! 

Åh tack Frodig
. Hoppas jag gör på rätt sätt när jag tar emot dina bubblor. Blundar och tänker att jag fångar dem bara. Hur fångar jag bäst bubblor?
på ditt eget sätt i första hand Smilax, precis som du gjorde
.
Jag ser dom som såpbubblor som ligger och svävar, lugnt och fint, ganska nära varandra men utan att krocka, en bit upp i luften.
När jag tycker det är dags att ta emot fokuserar jag på bubblorna och antingen ber jag dom komma ner och integreras med mig eller så får dom "poffa" i min Aura eller på min hud eller helt enkelt där dom behövs.
Jag gör lite på olika sätt, beroende på mitt humör, busig eller allvarlig osv
.
Jag "skriver" inte alltid in något heller, utan låter det bara vara en intention att förmedla få ta emot ren helande energi. Och bubblor formar det sig bara ibland som också.
#13, #14 Tack Indiania och Smilax för att ni tar emot
!